سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۷/۰۱

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

مسير حرکت عبوري در خيابان مولوي قزوين تغيير يافت

مسير حرکت عبوري در خيابان مولوي قزوين حدفاصل چهارراه بازار تا محور شهيد انصاري تغيير يافت.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: مسير حرکت عبوري در خيابان مولوي حدفاصل چهارراه بازار تا محورشهيدانصاري تغيير يافت.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل وترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: پيرو مصوبه شوراي ترافيک شهرستان قزوين مسير حرکت عبوري خيابان مولوي حدفاصل چهارراه بازار تا محورشهيدانصاري تغيير يافت.
وي افزود: پيش از اين دسترسي در اين محدوده از خيابان مولوي از جنوب به شمال بود که از اين پس با تغيير مسير حرکت تردد خودروها از شمال به جنوب خواهد بود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اضافه کرد: در راستاي اجراي اين طرح ضلع شرقي معبر مذکور توقف براي خودروهاي وانت بار و حمل بار به صورت مشروط مجاز بوده و براي خودروهاي سواري به منزله پارک ممنوع است.
عرشيان عنوان کرد: همچنين ضلع غربي اين معبر براي پارک خودرو آزاد بوده و از شهروندان تقاضا مي‌شود از پارک در حريم تقاطع‌ها خودداري کنند که به اين منظور تابلوهاي پارک ممنوع در ضلع غربي معبر مذکور نصب شده است.
وي تصريح کرد: با اجراي اين طرح چراغ هاي راهنمايي تقاطع مولوي-شهيدانصاري از حالت چشمک زن به فرماندهي تغييريافته است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: تغييرات در نحوه پارک خودروها در بلوار شهيد انصاري برحسب درخواست پليس راهور انجام شده است.
عرشيان بيان کرد: پارک وانت بار و خودروهاي ويژه حمل بار در ساعات مشخصي آزاد و در ساعت‌هاي ديگر به منزله تخلف پارک ممنوع است.
وي ابراز کرد: پارکينگ طبقاتي شهيدانصاري در اين محدوده از شهر قزوين با ظرفيت پارک 500 خودرو آماده سازي شده که به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به شهروندان و کسبه محدوده مذکور است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: از کسبه محدوده مذکور تقاضا مي‌شود از سدمعبر در حاشيه خيابان خودداري کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط