دوشنبه ۱۳۹۰/۰۶/۱۴

عرشيان، سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

ايمن سازي محور نسيم شمال قزوين انجام شد

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين از اتمام عمليات ايمن سازي محور نسيم شمال با اعتبار بالغ بر چهارميليارد و 500 ميليون ريال خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين افزود:جاده دسترسي گاز ( محور نسيم شمال) با طول حدود نه کيلومتر به عنوان تنها محور کمربندي در غرب و جنوب غربي شهر قزوين مي باشد که نقش اصلي در تردد وسايل نقليه برون شهري را دارد.
وي اضافه کرد: با توجه به آمارهاي ارايه شده توسط پليس راهور از آمار تصادفات، محور نسيم شمال به عنوان يکي از مسيرهاي حادثه خيز در سال گذشته به شمار مي رفت.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با تأکيد بر اين که اهميت اين محور باعث گرديد تا شهرداري قزوين  نسبت به ايمن سازي مسير اقدام نمايد که بهسازي روسازي،تعريض هاي موردي،نصب گاردريل در طول مسير،نصب تابلوها و علائم ترافيکي،استفاده از گل ميخ و چشم گربه اي به ميزان گسترده و همچنين خط کشي طول معبر از جمله اقداماتي بود که با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد و پانصد ميليون ريال انجام شد.
عرشيان اعلام کرد: با پيگيري هاي صورت گرفته و همکاري اداره توزيع نيروي برق شهرستان قزوين و به منظور تأمين ديد رانندگان در شب، چراغ هاي روشنايي اين مسيرنيز بازسازي گرديد و بخشي که فاقد روشنايي بود به تجهيزات روشنايي مجهز گرديد.
وي بيان داشت: محور نسيم شمال فقط به منظور دسترسي به مسير لوله گاز ايجاد شده و فاقد هندسه مناسب براي اين ميزان حجم ترافيک مي باشد که با مجهز شدن اين مسير به تابلوي محدوديت سرعت و علايم هشدار دهنده تا حدودي اين مساله مرتفع شده است.
عرشيان در پايان بر ضرورت توجه رانندگان به رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي و توجه به لايم و تابلوهاي مسير تأکيد کرد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط