یکشنبه ۱۳۹۰/۰۵/۲۳

بهزادپور، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد:

فروش تراکم در برخي معابر منطقه دو قزوين

مدير منطقه دو شهرداري قزوين از فروش تراکم در برخي معابر شهر در چهارچوب مصوبات شواري اسلامي شهر قزوين خبر داد.

 

پيام شهر- حسين بهزاد پور مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: هدف از فروش تراکم احياي بافت فرسوده به صورت نوسازي ساختمان هاي موجود در برخي از نواحي شهر باتوجه به اولويت هاي خاص است.
وي خاطر نشان کرد: با توجه به شرايط معابر و محلات از يک تا دو طبقه فروش تراکم داريم. اين مصوبات شامل خيابان شهرداري حد فاصل تقاطع مدرس تا تقاطع فردوسي، خيابان فلسطين حد فاصل فردوسي و فلسطين تا سه راهي بلوار شهيد بهشتي و همچنين حد فاصل تقاطع خيابان بوعلي تا ميدان همبستگي مي باشد.
مدير منطقه دو شهرداري قزوين بخش هاي ديگر شهر قزوين را که شامل طرح فروش تراکم مي شود اين طور اعلام کرد: خيابان سعدي از شرق و نواب از غرب و خيابان بوعلي از جنوب و خيابان مجاور منبع آب از شمال به صورت يک طبقه گذرهاي 10 تا 18متر و دو طبقه در گذرهاي بالاي 18 متر ، بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)حد فاصل تقاطع مدني تا کانال آب رساني همکف تجاري و سه طبقه مسکوني و تغيير تراکم از يک طبقه به دو طبقه در خيابان سعدي از غرب تا کوچه نسترن و از شمال به خيابان فلسطين غربي و از جنوب به خيابان مجاهد نيز موارد ديگر فروش تراکم شهرداري است.
بهزادپور در ادامه از عقب نشيني برخي معابر در اين طرح اشاره کردو گفت: شهروندان براي کسب آگاهي بيشتر مي توانند به شهرداري منطقه دو مراجعه کنند اگر چه در سطح محلاتي که شامل اين مصوبات مي شود تعداد 60 بنر با اطلاعات کامل  نصب شده است.
وي از تعلق تسهيلات بانکي به نوسازي بافت فرسوده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به طرح دولت در نوسازي بافت هاي فرسوده در مناطق شهري برخي از بانک ها مانند بانک مسکن اعتبارات خوبي به اين موارد تخصيص داده اند و در ضمن شهرداري نيز آمادگي صدور پروانه ساخت براي متقاضيان اين معابر را در کمترين زمان دارد.

 

تصاویر مرتبط