یکشنبه ۱۳۹۰/۰۵/۱۶

مدير عامل سازمان آمار و فن آوري اطلاعات شهرداري قزوين:

زيارت اهل قبور به صورت الکترونيکي امکان پذير شد

زيارت اهل قبور به صورت الکترونيکي در پرتال شهرداري قزوين راه اندازي شد.

 

پيام شهر- محسن اسفندياري، مدير عامل سازمان آمار و فن آوري اطلاعات شهرداري قزوين گفت: زيارت اهل قبور به صورت الکترونيکي در پرتال شهرداري قزوين راه اندازي شد.
اسفندياري افزود: اين شرکت در راستاي ارائه خدمات الکترونيک به شهروندان اقدام به راه اندازي اين وب سرويس کرده است که در حال حاضر شامل قبور آرامستان هاي بهشت صدرحسيني و نوبلي مي شود.
وي خاطر نشان کرد: شهروندان قزويني و همشهريان ساکن در خارج از قزوين مي توانند با مراجعه به پرتال شهرداري قزوين به نشاني الكترونيكيwww.qazvin.ir از قسمت خدمات الکترونيکي با انتخاب گزينه جستجوي متوفا وارد صفحه ي جستجو شده و با دادن اطلاعاتي مانند نام و نام خانوادگي متوفا تصوير سنگ قبر متوفاي خود را مشاهده کنند.
مدير عامل سازمان آمار و فن آوري اطلاعات شهرداري قزوين با اشاره به اينکه اطلاعات مربوط به آرامستان فاطمي نيز در حال ثبت و وارد کردن در اين سامانه است، گفت: داده هاي اين آرامستان نيز در کمتر از دو ماه آتي وارد شبکه شده و شهروندان بيشتري مي توانند از اين خدمت الکترونيک بهره مند شوند، البته در حال حاضر نيز اطلاعات آرامستان فاطميه به صورت اعلام قطعه و رديف در سامانه جستجو وجود دارد.
اسفندياري اظهار کرد: اين وب سرويس به در خواست سازمان آرامستان هاي قزوين در دستور کار قرار گرفت و از 25 تيرماه سال جاري نيز آماده ارائه خدمات به شهرونداني است که به آرامستان هاي قزوين دسترسي ندارند.
وي اضافه كرد:در ادامه خدمات ديگري نيز به اين وب سرويس اضافه خواهد شد و در واقع مي توان گفت سرويس فعلي تنها بخش کوچکي از خدمات مد نظر ما است که قصد تهيه و توليد آن را براي آرامستان هاي قزوين و شهروندان داريم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط