چهارشنبه ۱۳۹۰/۰۵/۰۵

فرازمند راد، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

ضايعات درختان به جايگاه تخليه نخاله منتقل مي شود

تمامي درختان سرنگون و شاخه و برگ هاي ريخته شده در رگبار و طوفان روزهاي گذشته در شهر قزوين ،جمع آوري و به جايگاه موقت و سپس به جايگاه ويژه تخليه نخاله منتقل مي شود.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين، سعيد فرازمند راد، مدير عامل اين سازمان افزود: به دنبال گزارش هواشناسي استان با پيش بيني وزش باد شديد همراه با رگبار و بارش باران در هفته جاري، تمامي نيروهاي ستادي و اجرايي اين سازمان با تجهيزات مورد نياز و امكانات لازم به حالت آماده باش درآمدند.
فرازمند راد با اشاره به شروع وزش باد در روزهاي شنبه و يكشنبه و آغاز عمليات پاكسازي و جمع آوري شاخه و برگ هاي ريخته شده گفت: در اين عمليات 338 سرويس خاور و نيسان شاخه و برگ جمع آوري شده را به جايگاه موقت تخليه انتقال دادند و در همين راستا 41 مورد آبگرفتگي در سطح شهر برطرف شد و  2مورد آوار برداري و پاكسازي محل حادثه صورت گرفت.
وي با بيان اينكه در اين شرايط بحراني، وزش باد شديد تعداد يك هزار و 78 مخزن تعبيه شده را واژگون و باعث تخريب برخي از آنها شد، ادامه داد: در اين عمليات پاكسازي علاوه بر جمع آوري زباله و رفت و روب سطح شهر طبق روزهاي گذشته، 173 نفر نيروي انساني به صورت ويژه و اختصاصي براي جمع آوري و حمل شاخه و برگهاي ريخته شده بكارگيري شدند.
لازم به ذكر است برنامه پاكسازي و انتقال شاخه و برگ همچنان ادامه دارد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط