شنبه ۱۳۹۳/۰۳/۱۰

صالحي، مدير طرح و برنامه سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين:

مرکز مشاوره گل و گياه و آموزش شهروندي بانوان قزوين افتتاح شد

مرکز آموزش گل و گياه و آموزش شهروندي بانوان با حضور مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري و بانوان شوراي اسلامي شهر قزوين به طور رسمي در بوستان نرگس (بانوان) افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين ضمن تشکر از فعاليت هاي آموزشي سازمان پارک ها گفت: آموزش بانوان جامعه به عنوان رکن اساسي خانواده ها از اهميت والايي برخوردار است .

سيدي، ضمن تشبيه پرورش گل و گياه به تربيت فرزندان و اينکه اين امر به طور ذاتي در حوصله و توانمندي هاي بانوان نهادينه شده است، افزود: انجام اين آموزش ها در کمک به تربيت نسل آينده و ايجاد فرهنگ دوستي و حفظ محيط زيست و فضاي سبز بسيار موثر است.
وي در ادامه به همراه عطايي و اشدري، اعضاي شوراي شهر قزوين از فضاي مرکز آموزش شهروندي بانوان بازديد کردند و امکانات فراهم آورده شده در مرکز را بسيار مناسب ارزيابي کردند.
همچنين در جلسه‌اي با حضور معاون اجرايي، مديران واحد نظارت و طرح و برنامه سازمان پارکها و فضاي سبز، بانوان عضو شوراي شهر در خصوص رويکردها و اهداف آينده مرکز رايزني و حمايت کامل خود را از فعاليت هاي آينده مرکز اعلام کردند.  
صالحي، مدير طرح و برنامه سازمان پارک ها در اين مراسم گفت: اين مرکز به منظور ارايه خدمات مشاوره اي و آموزشي در زمينه هاي فضاي سبز و گل و گياه راه اندازي شده و اميد مي رود تا با برگزاري کلاس هاي مختلف آموزشي علاوه بر افزايش دانش بانوان در امور گل و گياه خدمات مشاوره اي مناسبي نيز به آنها ارايه دهيم.
لازم به ذکر است؛ اين مرکز به همت سازمان پارکها و فضاي سبز شهرداري قزوين جهت انجام آموزش هاي رايگان شهروندي براي بانوان همشهري راه اندازي شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط