جمعه ۱۳۹۰/۰۴/۱۷

گنجي ،رييس هيات دوچرخه سواري استان:

همايش هنرهاي نمايشي دوچرخه سواري در قزوين برگزار مي شود

همايش هنرهاي فردي و نمايشي دوچرخه سواران هفته آينده در بوستان پامچال قزوين برگزار خواهد شد.

 

ايرنا: ناصر گنجي، رييس هيات دوچرخه سواري استان قزوين و مدير منطقه سه شهرداري گفت: همايش هنرهاي فردي و نمايشي دوچرخه سواران هفته آينده در بوستان پامچال قزوين برگزار خواهد شد.
گنجي افزود: توسعه و ترويج همايش هاي عمومي دوچرخه سواري به طور جدي در دستور کار هيات دوچرخه سواري استان قزوين قرار گرفته است.
وي با اشاره به برگزاري همايش دوچرخه سواري محلات در قزوين، اظهارکرد: اين همايش که با هدف ترويج و توسعه فرهنگ استفاده از دوچرخه سواري در بين شهروندان برگزار مي شود، جمعه با شرکت علاقه مندان به اين رشته ورزشي از ميدان شهيد بابايي به سمت ميدان مادر آغاز و در نهايت به  بوستان ملت ختم مي شود.
گنجي، از تلاش براي توسعه فعاليت هيات هاي شهرستاني دوچرخه سواري خبر داد و گفت: در هفته آينده در نشست با مسوولين هيات هاي شهرستاني استان، براي برگزاري برنامه ها و مسابقات مختلف دوچرخه سواري تصميم گيري مي شود.
اين مسوول ورزشي در ادامه با اشاره به اجرا و ساخت جاده سلامت و دوچرخه سواري توسط شهرداري قزوين در مسير ميدان جانبازان تا بوستان باراجين، اظهارکرد: راه اندازي اين جاده انگيزه خوبي براي شهروندان در گسترش استفاده از دوچرخه به شمار مي رود.
رييس هيات دوچرخه سواري استان قزوين با اشاره به اينکه هم اکنون طرح هاي خوبي از سوي شهرداري قزوين به منظور ترويج دوچرخه سواري در دست اقدام است،اظهارکرد: ايجاد ايستگاه هاي تحويل دوچرخه به شهروندان و طراحي خط ويژه دوچرخه سواري در بوستان ها از جمله اين طرح ها است که با راه اندازي آنها هيات دوچرخه سواري استان در توسعه اين رشته فعال تر از قبل خواهد بود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط