پنجشنبه ۱۳۹۰/۰۳/۱۲

بازديد معاون و مديران شهرداري کربلا از برنامه هاي ترافيکي شهرداري قزوين

معاون و مديران شهرداري کربلا با حضور در كارگاه آموزشي اصول مطالعه و طراحي پروژه هاي حمل و نقل و ترافيك و بازديد از برخي پروژ هاي حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك، با برنامه ها شهرداري قزوين در اين حوزه آشنا شدند.

 

به گزارش روابط عمومي حوزه معاونت حمل ونقل وترافيك شهرداري قزوين، سيد مهدي يدي همداني، معاون حمل و نقل وترافيك شهردار قزوين در آيين بازديد معاون و مديران شهرداري کربلا از برنامه ها و اقدامات ترافيکي شهرداري و سازمانهاي حمل ونقل و ترافيك، اتوبوسراني و تاكسيراني قزوين، ضمن بيان مختصري از تاريخچه حمل ونقل درون شهري در قرن معاصر، در خصوص ساختار سازماني مورد نياز، نظام بودجه ريزي و برنامه ريزي و همچنين نحوه استفاده از آيين نامه هاي تخصصي در حوزه حمل و نقل توضيحاتي ارائه نمود. همچنين با توجه به علاقمندي هيأت عراقي در خصوص پروژه هاي اصلاح هندسي، مباحث ويژه اي در اين خصوص ارائه گرديد.
وي در خصوص رويكرد شهرداري قزوين در استفاده از سيستم هاي هوشمند گفت: يكي از مجهزترين مراکز کنترل ترافيک شهري در قزوين با استفاده از سامانه هاي پيشرفته نظارت تصويري و ثبت تخلفات رانندگي در حال احداث مي باشد. همداني افزود، تمامي نهاد هاي مرتبط با موضوع ترافيك  شهري در احداث اين مركز با شهرداري قزوين همكاري پويا ، مستمر و كارشناسي دارند و اين مركز تاثيرات به سزايي در مديريت، كنترل و ساماندهي مسائل ترافيكي شهر خواهد داشت.
بنابراين گزارش؛ مهندس حميد خضير جاسم، معاون شهرداري كربلا و ديگر مديران شهرداري کربلا از مركز كنترل ترافيك شهرداري ، مرکز معاينه فني خودرو شهيد رجائي ، کارواش تمام مکانيزه اتوبوسراني، ايستگاه هاي مكانيزه اتوبوسراني، مركز كنترل تاكسي بيسيم سازمان تاكسي راني بازديد نموند و در نهايت گواهي شركت در دوره آموزشي از سوي شهرداري و مركز علمي كاربردي شهرداري قزوين به كليه شركت كنندگان اعطا شد.

پايان پيام         

 

تصاویر مرتبط