چهارشنبه ۱۳۹۰/۰۳/۰۴

دربندي‌زاده، معاون خدمات شهري شهرداري:

بزرگترين پل عابر پياده قزوين مردادماه به بهره‌برداري مي‌رسد

پل سرپوشيده تقاطع وليعصر قزوين با اعتبار 500ميليون تومان و مجهز به پله برقي، مرداد 90 به بهره برداري مي رسد.

 

ولايت - عبدالعلي دربندي‌زاده، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين در رابطه با علت تاخير در ساخت پروژه پل عابر پياده تقاطع ولي‌عصر قزوين گفت: اختلاف بين شهرداري و پيمانکار پروژه، درخصوص نحوه‌ي اجرا و همگوني اين پل با تقاطع بروز پيدا کرد که موجب عقب‌ماندگي در پيشرفت پروژه شد ولي خوشبختانه اين موضوع رفع شده و در يک هفته‌ي اخير عرشه‌ي پل بر سکو قرار گرفته است.
دربندي‌زاده با بيان اينكه اين پل سرپوشيده مجهز به پله برقي خواهد بود و از آنجايي كه بايد تجهيزات مورد نظر به کشور وارد شود و بعد مونتاژ و نصب شوند، حداکثر دو ماه زمان لازم است، ادامه داد: به محض اجراي اين امر طولاني‌ترين پل عابر پياده قزوين با 63 متر طول عرشه به بهره‌برداري مي رسد.
وي پيشرفت فيزيکي پروژه را 30 درصد عنوان و اظهار كرد: تاكنون حدود 150 ميليون تومان براي اين پروژه هزينه صرف شده است و مبلغ نهايي حدود 500 ميليون تومان پيش بيني مي شود.
معاون خدمات شهري شهرداري قزوين اين پل را مطابق با تکنولوژي روز دنيا دانست و گفت: با افتتاح آن امنيت و رفاه حال مردم ضمن تردد از تقاطع حفظ شده و مشکلات ترافيکي کاهش يافته و به آرامش رواني شهر افزوده مي‌شود.
اين مقام مسوول، با بيان اينكه تقاطع ولي‌عصر در آينده نيازمند ساخت يک پل عابر پياده‌ي ديگر است، عنوان كرد: با توجه به اينکه ساخت چنين پروژه‌هايي هزينه هاي چشمگيري دارد سعي خواهيم کرد که در برنامه‌هاي بعدي توجه به اين مقوله را در دستور کار خود قرار بدهيم.
گفتني است؛ امسال، پل عابر پياده در ميدان شهيد بابايي نيز احداث مي شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط