سه‌شنبه ۱۳۹۰/۰۲/۲۰

شفيعي،مديرعامل سازمان آتش نشاني قزوين:

سه غرق شدگي در دو روز در قزوين اتفاق افتاد

سه جسد در فاصله دو روز توسط غواصان و نجاتگران سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين از کانال آب خارج شد.

 

سيد علي شفيعي مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني قزوين افزود: در اولين حادثه و در ساعت 11 روز هفدهم ارديبهشت ماه جسد مجهول الهويه اي که حدود 35 سال سن داشت توسط غواصان اين سازمان در کانال حميد آباد (کورانه ) از آب خارج شد.
وي ادامه داد : در همين روز و در ساعت 30/12 دقيقه خبر غرق شدگي ديگري در روستاي هادي آباد (جاده رشت) داده شد که با اعزام نيروهاي نجاتگر و غواصان اين سازمان ، جسد رضا 55 ساله از آب کشف شد.
شفيعي افزود: در روز هجدهم ارديبهشت نيز جسد سعيد که سرباز وظيفه نيز بود در ساعت 05/10 از کانال آب روستاي هادي آباد توسط نجاتگران و غواصان اين سازمان از آب خارج شد و تحويل مقامات قضايي گرديد.
وي افزود :اغلب کانالها و آبگيرها ممنوعه اعلام شده اند و شهروندان بايد توجه داشته باشند که شنا کردن در اين نقاط و حتي رفت و آمد از کنار آن مي تواند خطر آفرين باشد حتي سواحل شني و ماسه اي شيب دار اطراف سدها و آبگيرها و شيب تند کانال ها مي تواند باعث لغزيدن بطرف آب شود.

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در پايان از شهروندان خواست : از شنا کردن در آب راه هاي ، آب هاي خروشان ، کانالها ، درياچه ها خودداري کنند

پايان پيام

تصاویر مرتبط