دوشنبه ۱۳۹۰/۰۲/۱۹

نصرتي، شهردار:

شهرداري قزوين با وجود مشكلات اقتصادي با جديت حركت مي كند

با اتحاد و همدلي مديريت متحد شهري و همراهي دست‌اندركاران اجرايي برنامه هاي فرهنگي، عمراني و اقتصادي، شهرداري قزوين با هدف ايجاد تاثيرات مثبت، حركت مي كند.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين در آيين افتتاح و كلنگ زني 33 پروژه بزرگ شهرداري كه در سالن اجتماعات فرهنگسراي بانو حضرت زهرا(س) برگزار شد با اشاره به مشكلات اقتصادي حاكم بر شهرداري‌ها گفت: با اتحاد، همدلي مديريت متحد شهري با همراهي دست‌اندركاران اجرايي برنامه هاي فرهنگي، عمراني و اقتصادي شهرداري قزوين با هدف ايجاد تاثيرات مثبت حركت مي كند.
نصرتي با تقدير از حمايت‌هاي نايب رييس مجلس شوراي اسلامي و استاندار از شهرداري قزوين افزود: اگر همراهي و حمايت مجموعه ارشد استان نباشد، كارهايي كه مي توان در يك سال به اتمام رساند، اجراي آن چندين سال به طول مي انجامد.
وي با بيان اين كه شوراي اسلامي شهر قزوين نيز با شهرداري همراهي خوبي دارد، ادامه داد: اين همراهي در بعضي مواقع از نگاه نظارت و سياست‌گذاري خارج شده و  حتي در بسياري از موارد شهرداري و شوراي شهر به يك خانواده اجرايي با حفظ حرمت‌هاي قانوني براي طرفين تبديل مي شود.
نصرتي با اظهار اينكه خانواده بزرگ شهرداري قزوين نيز با نگاهي آرماني و تفكر الهي همراه شدند و نشان دادند با برنامه‌ريزي و با سرعت، مي توان كار را تحويل شهروندان داد، تصريح كرد: حدود 800 ميليارد تومان اعتبار در سال 90 منظور شده كه 370 ميليارد تومان براي پروژه‌هاي مرتبط با شهرداري و 400 ميليارد تومان نيز براي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري هزينه مي‌شود.
شهردار قزوين با اشاره به اينكه پروژه‌هاي افتتاحي شهرداري قزوين با 17 ميليارد و 900 ميليون تومان اعتبار شامل 19 مورد و پروژه هاي كلنگ زني نيز شامل 15 پروژه است كه 100 ميليارد تومان اعتبار براي آن لحاظ شده است، تأكيد كرد: هفت تقاطع‌ غيرهمسطح نيز در سال 90 اجرا مي شود كه ممكن است مزاحمت‌هايي را براي شهروندان به وجود مي‌آورد كه تمام سعي شهرداري بر اين است كه با سرعت اين پروژه‌ها را پيش برده و كمترين مزاحمت براي شهروندان ايجاد شود.
وي پروژه‌هاي آماده كلنگ‌زني را شامل تعدادي‌ برج، پروژه مسكوني، برج تجاري، هفت تقاطع غيرهمسطح، شهربازي، سالن همايش، استخر و پاركينگ 12 طبقه بوعلي عنوان كرد و گفت: پروژه فرهنگسراي بانو حضرت زهرا (س) كه امروز شاهد بهره‌برداري از آن هستيم در پنج طبقه و با 30 ميليارد و 75 ميليون ريال اعتبار احداث و يك طبقه از اين ساختمان براي بانوان لحاظ مي شود.
شهردار قزوين در پايان گفت: باتوجه به اينكه سال گذشته مقرر شد مجموعه سعدالسلطنه در اولويت بهره‌برداري فرهنگي قرار گيرد، طبق تأكيد استاندار، در آينده تمام برنامه‌هاي فرهنگي استان به ويژه مركز استان در فضاي سعدالسلطنه به اجرا درمي‌آيد و اهميت اين امر به تمام مديران متولي موضوعات فرهنگي اعلام تاكيد شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط