چهارشنبه ۱۳۹۰/۰۱/۲۴

حق لطفي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين:

آسفالت هاي شن زده معابر سطح شهر ترميم مي شود

حدود 2 درصد از آسفالت سطح معابرشهر قزوين كه شن زده شده است ، درماه جاري توسط پيمانكار مربوط ترميم مي شود.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، مسعود حق لطفي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين، با اعلام خبر فوق افزود: درسال گذشته 156 هزارتن آسفالت گرم درسطح معابر و كوچه هاي شهر قزوين پخش شد كه از اين مقدار 122 هزار تن براي لكه گيري و ترميم ترانشه هاي حفاري صرف شده است.
حق لطفي با بيان اينكه حدود 2 درصد آسفالت سطح خيابان ها دچار شن زدگي شده و علت آن درحال بررسي است، گفت: با توجه به اينكه پروژه آسفالت معابر از پيمانكار تحويل گرفته نشده و ضمانت نامه اجراي حسن انجام كار آن آزاد نشده است، به پيمانكار ابلاغ شده در ماه جاري هرچه سريع تر نسبت به ترميم و روكش آسفالت اقدام كند.
وي با اظهار اينكه براي روكش آسفالت معابر از سازمان عمران شهرداري، 2 پيمانكار بومي صلاحيت دار و معتبر و يك پيمانكار غير بومي با امكانات و ماشين آلات مجهز بهره گيري شده است، عنوان كرد: مجموعه دستگاه نظارت بسيار معتبر و واجد صلاحيت با دقت بسيار مراحل اجراي آسفالت را نظارت و مستند سازي كرده اند.
معاون شهردار اضافه كرد: كيفيت مصالح نيز در آزمايشگاه فني و مكانيك خاك استان كنترل شده كه در كليه مراحل اعم از مصالح سرد و گرم ، درصد قير و ساير آزمايش ها كنترل كيفي لازم صورت گرفته است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط