دوشنبه ۱۳۹۲/۰۷/۰۸

بهزادپور، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين خبر داد؛

پيشرفت فيزيکي 98 درصدي عمليات روکش آسفالت معابر اصلي و فرعي

عمليات روکش آسفالت معابر اصلي و فرعي منطقه دو شهرداري قزوين با 98 درصد پيشرفت فيزيکي در حال انجام است.

 

مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: عمليات روکش آسفالت معابر اصلي و فرعي منطقه دو شهرداري قزوين با 98 درصد پيشرفت فيزيکي و با اعتبار26 ميليارد و 300 ميليون ريال در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ حسين بهزادپور در بازديد از عمليات روکش آسفالت معابر اصلي و فرعي اين منطقه افزود: در سال جاري با اعتبار 26ميليارد و 300ميليون ريال 140هزار متر از معابر اصلي و فرعي آسفالت شده است كه در حال حاضر از زمان شروع عمليات تا کنون 98درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.
بهزادپور افزود: در پي تماس‌هاي مردمي از طريق سامانه 137و راديو شهر که در سه ماهه اول سال 92 بيشترين درخواست‌ها را به آسفالت معابر اصلي و فرعي اختصاص داده بودند.
بهزادپور ادامه داد: معاونت عمراني منطقه 2 به همراه مديران نواحي شهيدبابايي و آزادگان با بررسي‌هاي دقيق و برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده تصميم گرفتند با اعتبار 26 ميليارد و 300 ميليون ريال 140 هزار مترمربع از معابر اصلي و فرعي منطقه 2 را در سال 92 مرمت و آسفالت کنند.
بهزادپور در پايان از شهروندان درخواست کرد با عنايت به سنگين بودن هزينه آسفالت کوچه‌ها و معابر در نگهداري آنها دقت لازم را داشته باشند و از توقف خودروهاي داراي ريزشروغن و فراورده‌هاي سوختي در کوچه ها و معابر که به آسفالت آسيب مي‌رساند خودداري کنند.
پايان پيام

تصاویر مرتبط