یکشنبه ۱۳۹۲/۰۷/۰۷

گنجي، مديرمنطقه سه شهرداري قزوين:

امکان حضور باغ وحش سيار به مدارس شهر قزوين محيا مي‌شود

شهرداري قزوين با همراهي مدير پروژه دهکده طبيت تعدادي از حيوانات اهلي مستقر در باغ وحش بوستان ملي باراجين را در يک ابتکار جديد به مدارس شهر قزوين مي‎برد تا دانش‌آموزان از نزديک با نحوه زندگي آنان آشنا شوند.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: در راستاي افتتاح فاز يک دهکده طبيعت تعدادي از حيوانات اهلي مستقر در باغ وحش بوستان ملي باراجين در يک ابتکار جديد به مدارس شهر قزوين برده مي‌شود تا دانش‌آموزان از نزديک با نحوه زندگي آنان آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي افزود: با تمهيدات صورت گرفته حيوانات اهلي مستقر در باغ وحش بوستان ملي باراجين به مدارس شهر قزوين برده مي‌شود تا دانش آموزان از نزديک با آنها بهتر آشنا شوند و امکان لمس كردن آنها را نيز پيدا مي‌کنند.

وي افزود: اين اقدام نوآورانه و خلاقانه با هدف درك بهتر دانش آموزان از نحوه زندگي حيوانات انجام مي‌شود و دانش‌آموزان از نزديك با حيوانات آشنا مي‌شوند.

گنجي اظهار اميدواري كرد: انجام اينگونه فعاليت‌ها تاثير مثبتي در يادگيري دانش آموزان دارد.

اين مقام مسوول بيان كرد: احداث دهكده طبيعت به عنوان يكي از پرو‍ژه هاي مهم و با جاذبه‌هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي در بوستان ملي باراجين در حال احداث مي‌باشد که به زودي فاز يک آن افتتاح مي‌شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط