یکشنبه ۱۳۹۰/۰۱/۱۴

دانيالي،معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي:

اقداماتي خلاقانه نظير نمايشگاه اسباب بازي در جذب توريست تاثيرگذار است

اقداماتي خلاقانه نظير نمايشگاه اسباب بازي در جذب توريست تاثيرگذار است و به معرفي ابنيه تاريخي خطه کهن قزوين کمک مي کند.

 

دکتر تهمينه دانيالي، معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي کشور در حاشيه بازديد از نخستين نمايشگاه و جشنواره ملي بازي و اسباب بازي از برگزاري اين حرکت فرهنگي به عنوان رخدادي مهم در نوروز 90 نام برد و گفت: حضور خانواده ها به همراه فرزندان در اين بناي تاريخي علاوه بر جذابيت هاي جشنواره براي آنها فرصتي مناسب براي معرفي اماکن تاريخي و ميراث فرهنگي است که بي شک در تقويت مولفه هاي هويتي نسل هاي آينده کشور تاثيرگذارخواهد بود.
وي با اشاره به رشد 20درصدي سفرهاي نوروزي در سال جاري گفت : رشد هفت برابري ماندگاري مسافر در استان قزوين و وروز بيش از 4 ميليون مسافر در 10 روز گذشته به آن نشان دهنده مديريت خوب ستاد نوروزي است.
ناظر عالي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي کشور افزود : وضعيت اطلاع رساني در استان بسيار خوب بود و شايد بتوان گفت قزوين جزو بهترين استان کشور در اين زمينه بوده است.
وي گفت : از مردم استان قزوين که در فضايي با قدمت چندهزار ساله زندگي مي کنند انتظاري جز اين نبود که آئين نوروز را به بهترين شيوه ممکن پاس بدارند و از شهرداري و شوراي شهر قزوين در اين زمينه تقدير ويژه اي دارم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط