پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۳۱

بهزادپور، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين خبر داد؛

اتمام 20 درصد از عمليات جدول گذاري معابر منطقه 2 شهرداري قزوين

عمليات اجرايي جدول گذاري معابر منطقه 2 شهرداري قزوين با اعتبار يک ميليارد و 800 ميليون ريال از 20 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: با اعتبار يک ميليارد و800 ميليون ريال عمليات اجرايي جدول گذاري معابر منطقه 2 شهرداري از سه ماهه دوم سال‌جاري آغاز شده و تاکنون 20درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ حسين بهزادپور در بازديد از اجراي عمليات جدول‌گذاري معابر منطقه 2 شهرداري افزود: باتوجه به اينکه قدمت جداول بعضي از معابر سطح منطقه 2 به چندين سال مي‌رسد و مقدار زيادي از اين جداول در معابر اصلي و فرعي تخريب يا از بين رفته‌اند هر ساله معاونت عمراني منطقه با هماهنگي نواحي منطقه 2 شهرداري بعد از بازديدها و بررسي‌ها جداول تعدادي از معابر اصلي و فرعي را با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده تعويض مي‌کنند.
بهزادپور هدف از تعويض و جدول‌گذاري معابر اصلي و فرعي را زيباسازي هدايت آبهاي سطحي و بالابردن بهداشت عمومي معابر عنوان کرد و گفت: اميدوارم با اعتبارات بيشتر خدمات مضاعفي را در اين خصوص به شهروندان ارايه کنيم.
لازم به ذکر است؛ از شروع عمليات جدول گذاري در سال جاري تاکنون 6کوچه از خيابان مجاهد به طول تقريبي 600متر جدول گذاري به جهت هدايت آبهاي سطحي، مسير کنار گذار پل امام علي (ع)،200متر در  چهار راه فلسطين و 400متر در ساير نقاط منطقه 2 بازسازي و نوسازي شده‌اند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط