دوشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۲۱

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

عمليات عمراني آماده‌سازي پونک امسال به اتمام مي‌رسد

ادامه عمليات عمراني پروژه آماده‌سازي پونک در سال جاري با اعتبار 2ميليارد تومان آغاز شده است که در سال جاري عمليات عمراني آماده‌سازي پونک به طور کامل به اتمام خواهد رسيد.

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين گفت: ادامه عمليات عمراني پروژه آماده‌سازي پونک با اعتبار 2ميليارد تومان در سال جاري در راستاي افزايش رفاه حال شهروندان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي با بيان اينکه پروژه آمادهسازي پونک با هدف بهبود عبور و مرور شهري و رفاه ساکنين در حال اجراست، گفت: اين پروژه به دليل گستردگي کار  هر ساله قسمتي از  اين ناحيه آمادهسازي ميشود كه طبق برنامه‌ريزي آماده‌سازي پونك به طور کامل امسال به اتمام خواهد رسيد.

گنجي با بيان اينکه امسال دو ميليارد تومان اعتبار براي آماده سازي پونک پيش بيني شده است، افزود: با اتمام عمليات عمراني آماده سازي پونک و آسفالت پونک، عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاکي پونک آغاز خواهد شد.

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين با بيان اينکه امسال آماده سازي پونک طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده توسط دو پيمانکار انجام خواهد شد، گفت: پيمانکار اول بخش خصوصي است که در واقع مجموعه کوچه‌هاي باقي مانده پونک و منطقه آبگيلک و بخش مديران را به اتمام خواهد رساند و پيمانکار دوم سازمان عمران شهرداري قزوين است که کوچه‌ها و خيابان‌هاي که آماده سازي مي‌شوند را  آسفالت خواهد کرد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط