پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۱۷

در مراسم افتتاح دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه قزوين مطرح شد؛

تقدير از شهرداري قزوين براي تجهيز دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه قزوين

مکان و تجهيزات دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در قزوين توسط شهرداري قزوين فراهم شده است و اين مهم قابل تقدير است.

 

نماينده مردم آبيک، البرز و قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: مکان و تجهيزات دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در قزوين توسط شهرداري اين استان فراهم شده است و شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين در راه‌اندازي دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه استان قزوين همت مضاعفي کردند.
محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس:
توسعه شهر قزوين را به وضوح مي‌توان ديد
 
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ داوود محمدي در مراسم افتتاح دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه استان قزوين که در خانه فرهنگ اميرکبير برگزار شد، افزود:  در 10 ماه گذشته تقاضاي راه‌اندازي دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه استان قزوين را از علي‌اکبر صالحي وزير امور خارجه کرده و خوشبختانه ايشان با اين تقاضا موافقت کرد.
نماينده مردم آبيک، البرز و قزوين در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: با تلاش معاون کنسولي و مجلس وزارت امور خارجه که حلقه ارتباطي خوبي بين مجلس و وزارت خارجه هستند توانستيم اين دفتر را در اين استان افتتاح کنيم.
وي اضافه کرد: تعامل خوبي بين مسوولان استان قزوين وجود دارد و همين امر موجب شده تا توسعه اين استان هر روز نسبت به گذشته افزايش يابد.
وي با بيان اينکه دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه استان قزوين بايد هر روز تقويت شود تا در کشور به جايگاه ويژه‌اي برسد، بيان کرد: با تحقق اين هدف مي‌توان از برکات آن در اين استان برخوردار شد.
اين مقام مسوول با اشاره به اينکه توسعه شهري در قزوين نسبت به گذشته افزايش يافته است، اذعان داشت: اين توسعه را به وضوح مي‌توان در اين شهر مشاهده کرد.
نماينده مردم آبيک، البرز و قزوين در مجلس شوراي اسلامي متذکر شد: با همت و تلاش مسوولان شهرداري قزوين مي‌توان اين شهر را در کوتاه‌ترين زمان به جايگاه برتر در کشور رساند.
 
عجم، استاندار قزوين:
افتتاح دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه به همت مسوولان صورت گرفت
 
احمد عجم، استاندار قزوين نيز گفت: مسوولان استاني از ظرفيت‌هاي دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه قزوين براي توسعه اقتصادي اين استان استفاده بهينه کنند.
وي افزود: تثبيت و راه‌اندازي اين دفتر نقش بسزايي در توسعه اين استان دارد که بايد مسوولان مربوط از ظرفيت‌هاي آن براي تحقق اين هدف استفاده بهينه کنند.
وي با بيان اينکه دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در استان قزوين افتتاح مي‌شود، عنوان کرد: با انجام اين اقدام مردم و اتباع خارجي اين استان مي‌توانند به خوبي از خدمات مفيد اين دفتر برخوردار شوند.
عجم با اشاره به اينکه صالحي وزير امور خارجه در  راه‌اندازي دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه استان قزوين زحمات بسياري کشيده است، يادآور شد: اين دفتر با همت مسئولان ارشد استاني به ويژه شهردار قزوين، اعضاي شوراي اسلامي قزوين و داوود محمدي نماينده مردم آبيک، البرز و قزوين در مجلس شوراي اسلامي افتتاح شده است.
وي توسعه صادرات و اقتصادي و استقرار شهرک‌هاي صنعتي در استان قزوين را از عوامل ضرورت دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در استان قزوين عنوان کرد و افزود: توسعه بهتر کشاورزي به ويژه توليد محصولات ارگانيک و حضور دانشجويان و اتباع خارجي در اين استان از ديگر عوامل ضرورت راه‌اندازي اين دفتر در اين استان بوده است.
استاندار قزوين دانشگاه بين‌المللي امام خميني را محوري‌ترين و تنهاترين نهاد جمهوري اسلامي ايران در تربيت نيروهاي انساني خارجي دانست و تصريح کرد: بيش از يک هزار دانشجوي غيرايراني در دانشگاه‌ بين‌المللي استان قزوين تحصيل مي‌کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط