چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۱۶

حبيبي، معاون امور عمراني استاندار قزوين خبر داد؛

افتتاح مرکز نمايندگي وزارت امور خارجه در شهر قزوين

مرکز نمايندگي وزارت امور خارجه در شهر قزوين با حضور علي اکبر صالحي، وزير امور خارجه افتتاح مي‌شود.

معاون امور عمراني استاندار قزوين گفت:مرکز نمايندگي وزارت امور خارجه در قزوين با حضور علي اکبر صالحي، وزير امور خارجه با توجه به ظرفيت‌هاي استان قزوين افتتاح مي‌شود.

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ منوچهر حبيبي در جلسه هماهنگي بزرگداشت روز قزوين که با حضور دستگاه‌هاي برگزار كننده اين جشنواره در دفتر معاونت فني و عمراني استانداري قزوين برگزار شد، افزود: با تأکيد استاندار، مسوولان استاني و مجموعه نمايندگان استان افتتاح مرکز نمايندگي وزارت امور خارجه در شهر قزوين عملي شد و مرکز نمايندگي وزارت امور خارجه در استان قزوين به صورت رسمي  امروز با حضور وزير امور خارجه افتتاح و راه اندازي خواهد شد.
وي با اظهار اينکه استان قزوين ظرفيت‌هاي بسيار بالايي به ويژه در حوزه کشاورزي، صنعت و معدن دارد، بيان کرد: شهر قزوين نيازمند اين بود که با جهان خارج در زمينه مسائل کاري ارتباط داشته باشد و نيازمند اين بود که اين هماهنگي ها از يک مرجع رسمي که مجموعه وزارت است، انجام گيرد که با وجود مرکز نمايندگي وزارت امور خارجه در استان ديگر نيازي نيست که صنعت گران، کارآفرينان و کساني که به دليل مسائل کاري نياز به ارتباط با جهان خارج دارند، به وزارت امور خارجه در تهران مراجعه کنند و اين مرکز مسائل اين چنيني را براي آنها در استان پيگيري و حل و فصل خواهد کرد.
معاون امور عمراني استاندار قزوين ادامه داد: چنانچه اين ارتباط با جهان خارج برقرار شود در روند توسعه و رشد استان به ويژه در حوزه صنعت و کشاورزي تاثير به سزايي خواهد داشت.
وي تأکيد کرد: محل استقرار اين مجموعه در شهر قزوين خواهد بود که در آن از نمايندگان و ظرفيت هاي استاني که در اين زمينه فعاليت مي کنند، استفاده خواهد شد.
حبيبي در ادامه با تاکيد بر اينکه ظرفيت‌هاي استان قزوين با برگزاري برنامه‌هاي متعدد در سطح ملي، کشوري و استاني بايد شناخته شود، گفت: برگزاري اجلاس جهاني شهر اسلامي فرصتي است که بتوانيم شهر قزوين را در سطح بين المللي معرفي کنيم.
وي با بيان اينکه اطلاع رساني براي برگزاري اين اجلاس بايد در سطح بين المللي باشد، افزود: بايد پيام مهم اين اجلاس ارائه يک الگو  ارزش‌هاي ديني در خصوص شهرسازي و معماري شهر ديني به کشورهاي اسلامي از شهر قزوين باشد.
اين مقام مسوول اضافه کرد: برنامه هاي بزرگداشت روز قزوين بايد به مرحله اجرا درآيد و کيفيت برگزاري برنامه ها بايد در سطح عالي باشد به خصوص برگزاري اجلاس جهاني که بايد در سطح بين المللي برگزار شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط