یکشنبه ۱۳۹۲/۰۴/۳۰

محمدي، معاون گردشگري ميراث فرهنگي استان قزوين خبر داد؛

برگزاري جشنواره آئين‌هاي سنتي قزوين و جشنواره انگور و پسته در روز قزوين

نمايشگاه و جشنواره آئين‌هاي سنتي استان قزوين و جشنواره انگور و پسته به عنوان يکي از برنامه‌هاي گراميداشت روز قزوين با همکاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين و سازمان جهاد کشاورزي استان قزوين برگزار مي‌شود.

 

معاون گردشگري، سرمايه‌گذاري و تامين منابع ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين گفت: نمايشگاه و جشنواره آئين‌هاي سنتي استان قزوين به عنوان يکي از برنامه‌هاي گراميداشت روز قزوين توسط اين مجموعه برگزار خواهد شد و جشنواره انگور و پسته با همکاري سازمان جهاد کشاورزي استان قزوين برگزار مي‌شود.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ نادر محمدي افزود: در نمايشگاه و جشنواره آئين‌هاي سنتي استان قزوين مجموعه فرهنگ‌ها و ميراث معنوي که در چند سال گذشته ثبت ملي شدند به نمايش گذاشته خواهد شد.
وي بيان کرد: جشنواره انگور و پسته به صورت متمرکز در يکي از مکان‌هاي شهر قزوين برگزار خواهد شد و هم اکنون در حال برنامه‌ريزي نهايي هستيم.
محمدي با اشاره به برنامه‌ريزي براي برگزاري نمايشگاه و جشنواره آئين‌هاي سنتي استان قزوين گفت: برپايي رقص هاي محلي، موضوعات فرهنگ و آئين، پخت انوان شيريني ها و غذاهاي قزويني و موارد ديگر که مختص قزوين مي‌باشد از جمله برنامه‌هاي اين جشنواره است که در آينده نزديک برنامه‌ريزي قطعي براي برگزاري اين جشنواره به اتمام خواهد رسيد.
اين مسوول بيان کرد: تلاش خواهد شد اين همايش در هفته گراميداشت روز قزوين به نحو احسن و در حد انتظار شهروندان برگزار شود و هم اکنون در حال برنامه‌ريزي براي اجراي اين جشنواره با حمايت شهرداري قزوين هستيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط