چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۴/۱۹

اکبري، معاون فني شرکت سازندگي انصار:

شهرداري قزوين فعاليت‌هاي عمراني مطلوبي در سه سال گذشته داشته است

در سه سال گذشته شهرداري قزوين باشركت سازندگي انصار در شهر قزوين در زمينه ساخت و ساز ساختمان و احداث تقاطع‌هاي غيرهمسطح فعاليت‌هاي مطلوبي در راستاي توسعه شهر داشته است.

معاون فني شرکت سازندگي انصار گفت: در سه سال گذشته شهرداري قزوين با شركت سازندگي انصار در شهر قزوين در زمينه ساخت و ساز ساختمان و احداث تقاطع‌هاي غيرهمسطح فعاليت‌هاي مطلوبي داشته است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ عسگر اکبري، در  جلسه امضاء اولين موافقت‌نامه سه جانبه بين شرکت فرانسوي دسوس، شهرداري قزوين و شرکت سازندگي انصار براي همكاري در زمينه طراحي و ساخت پروژه‌هاي عمراني و جذب سرمايه گذار خارجي در زمينه شهري که با اعضاي شرکت فرانسوي De soos group در شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: با توجه به تعاملي که شرکت سازندگي انصار با شهرداري قزوين در زمينه اجراي پروژه‌هاي شهرداري دارد، بنا به توافق اقدام به برقراري تعامل سرمايه‌گذاري با شهرداري قزوين کرديم که بر اساس آن در ازاي انجام عمليات اجرايي قسمتي از پروژه‌هاي شهرداري، يک زمين واقع در بلوار شهيد مطهري از شهرداري قزوين دريافت کرديم.
اکبري با بيان اينكه پس از اينکه مطالعات اوليه را روي اين زمين انجام داديم اقدام به ساخت تراکم تجاري در قسمتي از آن کرديم و بنا داريم قسمت عمده اين ملک را به صورت مرکز تجاري بسازيم، گفت: اگر سرمايه‌گذاري تمايل به اجراي پروژه در اين ملک داشته باشد شرکت سرمايه‌گذاري انصار آماده واگذاري ملک مذکور است و همچنين اين شرکت آمادگي دارد ملک مذکور و مجوز ساخت و ساز در آن را که از شهرداري قزوين دريافت کرده را به عنوان آورده در اختيار سرمايه‌گذار قرار دهد تا سرمايه‌گذار عمليات اجرايي پروژه‌هاي تجاري را انجام دهد.
وي با اظهار اينكه اين ملک در بهترين نقطه شهر قزوين واقع شده که قابليت ايجاد مرکز تجاري بزرگي در آن وجود دارد که مي‌تواند در تغيير چهره ظاهري شهر قزوين نيز تأثيرگذار باشد، گفت: در زمينه خدمات رساني نيز وجود چنين مرکز تجاري بسيار حائز اهميت است زيرا در حال حاضر چنين مرکز تجاري در شهر قزوين وجود ندارد و مرکزي که در اين زمين ساخته مي‌شود نخستين مرکز تجاري به صورت متمرکز خواهد بود.
عسگري اضافه کرد: در اين زمين 41 هزار متر مربع زيربنا براي تراکم تجاري پيش‌بيني شده که چند عملکردي است و در هر عملکرد يک فضاي خالص و يک فضاي اضافه در نظر گرفته شده است.
اين مسوول اضافه کرد: اولويت تجاري ما در اين ملک راه‌اندازي هايپرمارکت است و 67 هزار و 334 متر مربع براي عملکرد تجاري و بقيه براي عملکرد اداري پيش‌بيني شده است و ساخت يک هتل 18 طبقه نيز در اين زمين و در کنار مرکز تجاري در نظر گرفته شده است.
پايان پيام
 

تصاویر مرتبط