یکشنبه ۱۳۹۲/۰۴/۱۶

همداني، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين:

ميدان آزادي شهر قزوين ساماندهي مي‌شود

با توجه به ضرورت توجه ويژه به نقاط پرتردد شهر، ساماندهي ميدان آزادي شهر قزوين در دستور كار شهرداري قزوين قرار گرفته است.

 

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين گفت: با توجه به ضرورت توجه ويژه به نقاط پرتردد شهر، ساماندهي ميدان آزادي شهر قزوين در دستور كار شهرداري قزوين قرار گرفته است و  ساماندهي اين ميدان، همواره يكي از دغدغه هاي اصلي مديران حوزه حمل و نقل و ترافيك بوده است.
سيد مهدي يدي همداني از برگزاري جلسه اي در همين خصوص و با حضور سرهنگ حسني رئيس پليس راهنمايي و رانندگي و مديران حوزه حمل و نقل و ترافيك خبر داد و انتقال ايستگاه مبدأ خط تاكسيراني ميدان آزادي- منتظري- دوراهي همدان به ميدان آزادي در مجاورت بانك تجارت را به منظور كاهش مشكلات خيابان پيغمبريه، از مصوبات اين جلسه بيان كرد.
وي افزود: همچنين در اين جلسه مقرر شد مبدأ خط اتوبوسراني ميدان آزادي- شهيد انصاري- دوراهي همدان در ابتداي خيابان امام خميني (ره) و مبدأ خط اتوبوسراني ميدان آزادي- شهدا- راه آهن در ابتداي خيابان پيغمبريه مستقر شود.
 اين مقام مسوول، تبديل ناوگان تاكسيراني اين خطوط و يافتن زمين مناسب به عنوان پايانه تاكسيراني در محدوده ميدان آزادي را از ديگر موضوعات مطرح شده در اين جلسه عنوان كرد.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري يادآور شد: با توجه به تمهيدات پيش بيني شده، مقرر شد در ساعات كم تردد، امكان گردش به چپ در ضلع شمال غربي ميدان آزادي براي سهولت دسترسي ناوگان اتوبوسراني و تاكسي از شمال ميدان آزادي به خيابان پيغمبريه فراهم شود.
گفتني است؛ در گذشته نيز به منظور كاهش مشكلات ترافيكي ميدان آزادي، ميني بوس هاي استاندارد جايگزين ناوگان اتوبوسراني ميدان آزادي- شهيد انصاري- ميدان دفاع مقدس شده بود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط