شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۱۵

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيك شهرداري قزوين خبر داد؛

اتمام 85درصد از فعاليت‌هاي اصلاح هندسي مركز شهر قزوين

شهرداري قزوين فعاليت‌هاي اصلاح هندسي در سطح شهر قزوين را با اولويت پروژه‌هاي ترافيكي در دستور كار قرار داده است و هم اكنون 85درصد از فعاليت‌هاي اصلاح هندسي مركز شهر به اتمام رسيده است.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين گفت: شهرداري قزوين فعاليت‌هاي اصلاح هندسي در سطح شهر را با اولويت پروژه هاي ترافيكي در دستور كار قرار داده و در حال حاضر 85 درصد از فعاليت‌هاي اصلاح هندسي مركز شهر به اتمام رسيده است و اين سازمان در حال اجراي فعاليت‌هاي اصلاح هندسي در نواحي منفصل شهر قزوين مي‌باشد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان كه در برنامه تلويزيوني پيام شهر سخن مي‌گفت، با اشاره به احداث دو پل هوايي ديگر در شهر قزوين افزود: احداث پل هوايي در محل روبروي دانشگاه امام خميني(ره) و ميدان سرداران در دستور كار قرار گرفته است و هم اكنون در مرحله مناقصه مي‌باشد.
عرشيان با اشاره به راه اندازي 4 دستگاه پله برقي در پل هوايي خيابان شهيد بابايي تا پايان سال با جذب سرمايه گذار در اين زمينه افزود: طراحي پل هوايي شهيد بابايي نسبت به ساير پل‌ها تفاوت خاصي دارد و از نظر شكل ظاهري كاملا متفاوت است.
اين مسوول به احداث محل مناسب گذر عابر پياده براي معلولان و جانبازان اشاره و بيان كرد: تاكنون 620ميليون تومان در اين زمينه در خيابان هاي پادگان، عدل،دانشگاه و ... هزينه شده است و در حال حاضر شهرداري قزوين توجه خاص و ويژه اي نسبت به اين موضوع دارد.
رئيس سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين در خصوص راه اندازي چراغ هاي هوشمند در تقاطع ها بيان كرد: امسال با توجه به اهميت كنترل ترافيك در راستاي آسايش شهروندان 10تقاطع غيرهمسطح ديگر به چراغ هاي راهنمايي هوشمند مجهز مي شوند.
وي ادامه داد: سازمان حمل و نقل شهرداري قزوين در كنار اقدامات فني و مهندسي به موضوع آموزش اهميت بسياري مي دهد چون بايد فرهنگ استفاده از معابر شهري بايد ارتقاء يابد.
وي به اجراي طرح عابر يار در 7 تقاطع شهر قزوين اشاره و بيان كرد: با اجراي اين طرح توانستيم بخشي از ترافيك سطح شهر و مسائل ايمني را كنترل كنيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط