شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۱۵

در خردادماه 92 انجام شد؛

انعكاس هزار و 49 خبر از شهرداري قزوين در رسانه‌ها

خبرگزاري فارس، روزنامه‌هاي ولايت، ضميمه روزنامه همشهري قزوين و روزنامه رسالت در انعكاس اخبار در خرداد ماه 92 بيشترين همكاري را با مجموعه مديريت شهري قزوين داشتند.

 

با همكاري رسانه‌ها در خرداد ماه سال جاري هزار و 104 خبر از شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي در گستره استاني و كشوري انعكاس يافته است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ با توجه به افزايش همکاري رسانه‌هاي گروهي جهت انعکاس اخبار، انعكاس خبر در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي استاني و كشوري در خرداد ماه 92 نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر افزايش يافته است.
بر اساس اين گزارش؛ در خرداد ماه سال جاري هزار و 104 خبر، گزارش توليدي و پوششي در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي استاني و كشوري انعكاس يافته است كه خبرگزاري فارس با انعکاس 180، خبرگزاري مهر با 82، خبرگزاري ايرنا با 50، خبرگزاري ايسنا با 31، خبرگزاري ايلنا با 29، خبرگزاري موج و باشگاه خبرنگاران با 16خبر، خبرگزاري برنا با 12، شبستان با 8 خبر، سايت خبري مزايده و مناقصه و تين نيوز با 6خبر و ساير رسانه‌ها با 110خبر به ترتيب بيشترين همکاري را در خرداد ماه سال جاري با مجموعه شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع رساني از آخرين اقدامات مديريت شهري داشتند.
در اين گزارش آمده است؛ در بين رسانه‌هاي مکتوب محلي، روزنامه ولايت با 50 خبر، هفته نامه حديث با 14خبر، هفته نامه مينودر با 7 خبر، هفته نامه فروردين امروز با 5 خبر، هفته نامه افق آينده با 3خبر، هفته نامه تابان و رايحه مهر با 2 خبر و هفته نامه خبر ورزشي با يك خبر بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با شهرداري قزوين در همين مدت داشتند.
بر اساس اين گزارش؛ با توجه به اينكه در سه ماه اول سال جاري 2هزار و 876 خبر در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي در گستره استاني و كشوري انعكاس يافته است، ضميمه هفتگي روزنامه همشهري با انعكاس 123 خبر، ضميمه روزنامه ايران با 28 خبر، ضميمه روزنامه جام جم با 7 خبر و ضميمه روزنامه فرهيختگان با 5خبر بيشترين همكاري را با اين مجموعه در سه ماه اول سال جاري داشتند.
بر اساس اين گزارش؛ روزنامه رسالت با 26خبر و اطلاعات با 12خبر، روزنامه دنياي اقتصاد با 10خبر، مزايده و مناقصه با 8، ، هدف و اقتصاد با 6خبر، ابتكار با 5 خبر، جهان اقتصاد و جمهوري اسلامي با 4خبر، سايه تهران با 2 خبر و آرمان روابط عمومي با يك خبر به ترتيب بيشترين همكاري را با شهرداري قزوين در سه ماه اول سال جاري با اين مجموعه داشتند.  
در اين گزارش آمده است؛ در سه ماه اول سال جاري از بين رسانه‌هاي محلي روزنامه ولايت با 202خبر، حديث با 17خبر، هفته نامه مينودر12خبر، هفته نامه مشكات بصيرت، رايحه مهر و افق آينده با 7خبر تابان با سه خبر، و هفته نامه تاك قزوين، انديشه زلال، مينوي خرد، مادران و دختران، اميد البرز و فروردين امروز با يك خبر بيشترين همكاري را با اين مجموعه داشتند. 
بر اساس اين گزارش؛ با تشكر از همکاري رسانه‌هاي استاني و کشوري اعم از مکتوب و مجازي در امر اطلاع رساني و پوشش اخبار افزود: همکاري رسانه‌ها با مديريت شهري و انعکاس اخبار فعاليت ها و رويدادها باعث مي‌شود، شهرداري قزوين در انجام ماموريت‌هاي محوله در مسير توسعه و تحول روزافزون شهر موفق‌تر عمل کند و مردم نيز همراهي قابل ملاحظه اي با شهرداري داشته باشند.
 پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط