چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۴/۰۵

صالحي، کارشناس سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

پارکينگ هاي شهر قزوين به دوربين مداربسته مجهز مي شوند

با تجهيز پارکينگ ها به دوربين مداربسته ، پارکينگ هاي سطح شهر قزوين به صورت مستقيم و آنلاين تحت نظارت سازمان حمل ونقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار مي گيرند.

کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پارکينگ هاي سطح شهر قزوين به دوربين مداربسته مجهز مي شوند.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، سپيده صالحي افزود: در طرح هاي مربوط به پارکينگ و کارت پارک خدماتي که ارائه مي شود شامل تامين امنيت خودروها نيز مي باشد.
وي اضافه کرد: در واقع هزينه اي که براي پارک خودرو در هريک از طرح هاي پارکينگ ويا کارت پارک دريافت مي شود، فقط براي تامين فضاي پارک نيست بلکه يکي از وظايف پارکبان و يا عامل اجرايي مستقر در پارکينگ تامين امنيت خودرو است.
اين مسئول ادامه داد: تاکنون در خيابان هايي که طرح کارت پارک در آنها اجراشده هيچ سرقتي اعلام نشده اما در چند مورد در پارکينگ هاي سطح شهر قزوين خودروي سرقتي کشف وضبط شده است.
کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين بيان کرد: به عنوان نمونه طي روزهاي اخير در پارکينگ جمهوري که در بلوار جمهوري اسلامي واقع شده است عوامل اجرايي پارکينگ به خودرويي مشکوک شده و موارد را به پليس 110گزارش دادند که پس از بررسي هاي لازم مشخص شدکه خودروي مشکوک در استان گيلان به سرقت رفته وبه استان قزوين منتقل شده است.
صالحي تصريح کرد: بنابراين سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين براي افزايش امنيت پارکينگ هاي سطح شهر اقدام به نصب دوربين هاي مداربسته در پارکينگ هاي سطح شهر کرده است و تا اواسط تيرماه سال جاري پارکينگ هاي سطح شهر به دوربين مداربسته مجهز مي شوند.
وي افزود: اين طرح براي اولين بار در پارکينگ سرچشمه اجرايي مي شود و پس از آن بقيه پارکينگ هاي سطح شهر نيز به ترتيب همزمان با مجهزشدن به سيستم مکانيزه به دوربين مداربسته نيز مجهز مي شوند.
اين مسئول خاطرنشان کرد: با تجهيز پارکينگ ها به دوربين مداربسته علاوه براين که عامل اجرايي مستقر در پارکينگ مي تواند به خوبي تمام پارکينگ را تحت پوشش داشته باشد، پارکينگ هاي سطح شهر قزوين به صورت مستقيم و آنلاين تحت نظارت سازمان حمل ونقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار مي گيرند.
پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط