شنبه ۱۳۸۹/۱۱/۲۳

فرازمند راد، مدير عامل سازمان مديريت پسماندهاي شهرداري:

بلوار آيت الله خامنه اي و شهرك دانش شهر قزوين پاكسازي ونظافت شد

بلوار آيت الله خامنه اي از چهارراه وليعصر (عج) تا ميدان مينودر و كليه انهار و جوي هاي شهرك دانش لايروبي و پاكسازي شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماندهاي شهرداري قزوين، سعيد فرازمند راد، مدير عامل اين سازمان افزود: به دليل بارش شديد برف در ايام گذشته و ماسه و نمك پاشي هاي اخير در خيابان ها و معابر، با ذوب شدن شدن برف ها، حجم قابل توجهي از ماسه در پياده رو ها و خيابان ها باقي ماند كه سازمان مديريت پسماندهاي شهرداري در راستاي حفظ پاكيزگي و نظافت شهري پاكسازي و تنظيف ويژه سطح شهر را در دستور كار خود قرار داد.
فرازمند راد با بيان اينكه ايستگاه شماره 3 خدمات شهري سازمان مديريت پسماند در عمليات پاكسازي اقدام به پاكسازي بلوار آيت الله خامنه اي كرد، گفت: در اين عمليات 45 نفر نيروي انساني،2 دستگاه پيكان وانت و 2 دستگاه خاور بكار گيري شد.
وي اضافه كرد: رفت و روب و پاكسازي خيابان، پياده رو، جمع آوري خاك و نخاله دپوشده در كنار خيابان، جمع آوري يسماندهاي تخليه شده در اطراف مسير، پاكسازي و لايروبي انهار از جمله فعاليت هايي بود كه در اين برنامه نظافت ويژه انجام شد.
 مديرعامل سازمان مديريت پسماندهاي شهرداري قزوين در بخش ديگري از سخنانش به پاكسازي تمامي انهار و جوي هاي موجود در سطح شهرك دانش، اشاره و اظهار كرد: از آنجا كه بسياري از انهار شهرك دانش به دليل ساخت و ساز هايي كه در آن صورت مي گيرد و همچنين عمليات عمراني در حال اجرا در اين محدوده مسدود و همسطح كوچه و خيابان شده است، ايستگاه شماره 5 سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در يك عمليات گروهي به باز كردن انهار سطح اين شهرك اقدام كرد.
وي در پايان ياد آور شد: در اين عمليات پاكسازي تعداد 45 نفر نيروي انساني، يك دستگاه بيل مكانيكي، يك دستگاه باب كت، 5 دستگاه خاور كمپرسي مورد استفاده قرار گرفت.       
پايان پيام           

 

تصاویر مرتبط