شنبه ۱۳۹۲/۰۳/۰۴

در منطقه 2 شهرداري قزوين صورت گرفت؛

از تعدادي از کارکنان منطقه 2 شهرداري تقدير شد

در مراسمي همزمان با ميلاد با سعادت امام علي (ع) از دست اندرکاران و ناظرين پروژه هاي عمراني منطقه 2 شهرداري تقدير و تجليل شد.


 

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين،در مراسمي که به مناسبت ميلاد مسعود مولود کعبه در نمازخانه منطقه 2 شهرداري برگزار شد از ناظرين و دست اندر کاران پروژه هاي عمراني منطقه 2 شهرداري که در ارديبهشت ماه سال جاري افتتاح شد تجليل و تقدير شد.
 

 

حسين بهزادپور مدير منطقه 2 شهرداري در اين مراسم گفت: بنده به نوبه خودم فرا رسيدن ميلاد با سعادت مولي الموحدين، حيدر کرار امام علي (ع) را به شما همکاران گرانقدر تبريک عرض نموده و از خداوند متعال مي خواهم ما را از شيعيان و رهروان واقعي آن حضرت قرار دهد.
 

 

بهزادپور افزود: ارديبهشت ماه 92 در شهر قزوين و براي خدمت به شهروندان و با حمايت شوراي اسلامي شهر و شهردار پرتلاش قدمهاي بزرگي در بهره برداري از پروژه هاي شاخص برداشته شد و اين پروژه هابا تلاش خستگي ناپذير همه نيروها به ويژه ناظرين و دست اندرکاران معاونت عمراني منطقه 2 شهرداري به ثمده رسيده و رونمايي و افتتاح شد.
 

 

وي افزود: اگر نظارت دقيق صورت نگيرد مطمئناً اين پروژه ها از قابليتها و اسنانداردهاي لازم برخوردار نمي شود و درآينده نيز مشکلاتي را به وجود خواهند آورد.
 

 

بهزادپور در اين مراسم همچنين از همکارانيکه توانسته بودند نمره قبولي از هدمات و اقدامات خود در قبال مراجعين و ارباب رجوع دريافت کنند با تقديم هدايايي به رسم يادبود تجليل و تقدير کرد.
 

 

بهزادپور در پايان با شمردن محسنات نماز جماعت و لزوم شرکت در ان به حضور همکاران در نماز جماعت تأکيد کرد و از آنان خواست با حضور پررنگ در نماز جماعت روح معندي خود را صيقل داده و از الطاف خداوند برخوردار شوند.
 

 

اين مراسم با مداحي و مولودي خواني مداح اهل بيت برادر ارجمند حاج داود خدادادي و تجليل از همکاران منطقه 2 به پايان رسيد.
 

 

تصاویر مرتبط