سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۲/۲۴

رحماني، مسئول اداره هماهنگي اجرائيات مركز شهرداري:

آمار جمع آوري متكديان در سال گذشته در قزوين

در سال گذشته با همكاري نيروي انتظامي و اجرائيات شهرداري قزوين به اجرا درآمد و 682 نفر متكدي پس از شناسايي جمع آوري شد.

مرتضي رحماني مسئول اداره هماهنگي اجرائيات مركز شهرداري قزوين با بيان خبر فوق افزود : در راستاي پاكسازي نقاط مختلف شهر از وجود متكديان طرح جمع آوري متكديان در سال گذشته با همكاري نيروي انتظامي و اجرائيات شهرداري قزوين به اجرا درآمد و 682 نفر متكدي پس از شناسايي جمع آوري شدند .

وي افزود: با توجه به آمار بدست آمده از تعداد اعلامي 114 زن و دويست و 85 مرد بين  17 تا 50 سال ، 70 زن و 90 مرد 50 سال به بالا ، 29 زن و 94 مرد زير 17 سال سن داشتند .

رحماني خاطر نشان كرد: از اين تعداد 18 نفر به دستگاه هاي قضايي ، 87 نفر به كلانتري و 20 نفر به كمپ هاي ترك اعتياد معرفي گرديدند .

مسئول اداره هماهنگي اجرائيات مركز با اشاره به اينكه 2 نفر از افراد فوق به مركز سالمندان ، 2 نفر به بيمارستان و 119 نفر نيز با ارائه اخطار رفع گرديدند افزود : 99 نفر از افراد فوق نيز به خانواده هايشان تحويل داده شدند .

وي با اشاره به اينكه از تعداد ششصد و 82 نفر متكدي ياد شده ، 25 نفر از اتباع خارجي بوده كه به دفتر اتباع خارجه استان تحويل داده شده گفت : 40 نفر از متكديان نيز به شهرهاي محل سكونت خود بازگردانده شدند .

مرتضي رحماني در پايان با اشاره به اينكه تعداد 270 نفر از افراد فوق با اخذ تعهد كتبي رها شدند افزود : از همشهريان محترم تقاضا دارد در راستاي همكاري با شهرداري محل هاي تجمع و فعاليت اين افراد را به اداره هماهنگي اجرائيات شهرداري قزوين از طريق شماره تلفن 3354020 اعلام کنند .

تصاویر مرتبط