یکشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۱۷

موسی خانی:

30 آتش نشان همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در قزوین مستقر می شوند

قدیرموسی خانی، قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از استقرار ۳۰نیروی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در قالب۸ اکیپ در دهه اول محرم و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ موسی خانی افزود: علاوه بر استقرار خودروهای سبک وسنگین، نفرات پیاده، موتورسیکلت و گشت سیار ایستگاه های هشتگانه آتش نشانی در سطح شهر در  آماده باش کامل هستند.

وی تصریح کرد: نیروهای ایستگاه آتش نشانی در قالب سه شیفت در شهر قزوین جهت جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در شب های محرم  و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مقابل تکایا و حسینیه ها، امامزادگان و هیئت ها و در نقاط پرترافیک شهر در مواقع تردد دسته جات مستقر هستند.

این مقام مسوول تصریح کرد: نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی در خیابانهای ولیعصر، خیام شمالی، میدان آزادی، امامزادگان آمنه خاتون(س)، سلطان سید محمد(ع) و امامزاده اسماعیل(ع) حضور دارند.

موسی خانی تاکید کرد: این سازمان در راستای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در این ایام تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

وی از شهروندان خواست هنگام حضور در اماکن مذهبی و شرکت در مراسم سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) همکاری بیشتری با مسئولان اماکن مذهبی و نیرو‌های امدادی به ویژه آتش‌نشانان داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه و آتش سوزی، خونسردی خود را حفظ کرده و همزمان با تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی به سرعت خود و سایرین به خصوص کودکان، افراد سالخورده و بانوان را از محل حادثه دور کنند.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط