پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۵/۱۷

فدائی‌فر:

رسیدگی به 478 پیام دریافتی از سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین

کیومرث فدائی‌فر، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین در تیر‌ماه 98 به 478 پیام رسیدگی کرده و اقدامات مربوطه نسبت به پیام‌های شهروندان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ کیومرث فدائی‌فر با بیان اینکه از پیام های دریافتی شهروندان در تیر ماه سال جاری 21 مورد در دست اقدام است، افزود: همچنین در مدت زمان یاد شده 71پیام رضایت عملکرد و 297 پیام اطلاع رسانی بوده است.

فدائی‌فر گفت: بیشترین تماس مردمی با سامانه 137 درباره سد معبر، روکش آسفالت، لکه‌گیری، ترمیم ترانشه، پیاده‌روسازی و تخلفات ساختمانی بوده است.

این مقام مسوول از شهروندان درخواست کرد تا در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقیق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و برای رفع آنها تعجیل نكنند تا شهرداری بتواند با پیمودن مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز مشكلات و موراد درخواستی را بر طرف کند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: تعداد زیادی از درخواست‌ها، مشكلات معابر و محلات می‌باشد كه در قالب پروژه باید حل و فصل شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط