یکشنبه ۱۳۹۸/۰۵/۱۳

قاسمی:

اصلاح و تعمیر پایه چراغ های معابر سطح شهر انجام شد

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، گفت: با توجه به این موضوع که تأمین روشنایی معابر اصلی و فرعی سطح شهر برای تأمین امنیت شهروندان بسیار حائز اهمیت است، این سازمان نسبت به تعمیر و اصلاح پایه چراغ های معابر سطح شهر اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی گفت: در حال حاضر عملیات تعمیر، اصلاح و تأمین روشنایی پایه چراغ های بلوار آزادگان و خیابان خیام جنوبی به همت این سازمان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به شهروندان به طور مستمر و در راستای زیباسازی شهری توسط این سازمان صورت می گیرد، ادامه داد: همچنین، اجرای عملیات اصلاح سیستم روشنایی بلوار آزادگان با هدف خدمات رسانی مطلوب رفاهی، تأمین آرامش شهروندان، حفظ امنیت در تردد شهری و ایجاد جلوه و چشم اندازهای زیبا در فضاهای عمومی شهر انجام شد.

این مسئول تصریح کرد: خیابان خیام جنوبی نیز به عنوان  یکی از معابر پرتردد و مراکز تجاری شهر که مورد توجه و تردد گردشگران نیز قرار دارد، در این پروژه اصلاح شد.

قاسمی یادآور شد: تعداد پایه چراغ های بلوار آزادگان 74 مورد بوده که علاوه بر اصلاح و تعمیر آن ها پایه چراغ ها رنگ آمیزی هم شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: در خیابان خیام جنوبی هم تعداد 69 پایه چراغ اصلاح و تعمیر شد و همچنین تعویض روشنایی بدنه در این مسیر صورت گرفته که باعث افزایش سطح بهره وری نوری و کاهش میزان برق مصرفی شده است.

وی اضافه کرد: مدت زمان اجرای این پروژه 30 روز بوده و از اواسط خرداد ماه امسال شروع شده و تا نیمه تیر ماه سال جاری ادامه داشت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط