چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۱۹

به مناسبت دهه کرامت همایش ورزش صبحگاهی در بوستان بانوان نرگس قزوین برگزار شد

به مناسبت دهه کرامت؛همایش ورزش صبحگاهی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با حضور بانوان در بوستان نرگس قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ سیده منیره قوامی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین، در این همایش گفت: توسعه کمی و کیفی فضاهای ورزشی یکی از رویکردهای شورای اسلامی شهر قزوین است در همین راستا سومین بوستان بانوان در جنوب شهر قزوین احداث می شود.

قوامی افزود: بانوان نقش اساسی در تحکیم بنیان خانواده دارند، بنابراین باید از لحاظ روحی و جسمی از شرایط مطلوبی برخوردار باشند تا بتوانند نشاط، شادابی، امید و سلامتی را به خانواده خود نیز منتقل کنند.

مهدیه سادات قافله باشی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین، نیز در این همایش ورزش صبحگاهی از راه اندازی پیست دوچرخه سواری در بوستان نرگس و اتاق مادر و کودک در چهار بوستان شهر قزوین خبر داد.

قافله باشی افزود: طرح اتاق های مادر و کودک جهت رفاه حال مادران و کودکان با در نظر گرفتن دو بخش مجزای شستشو و نظافت کودک و بخش شیردهی و استراحت در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در 55 ایستگاه ورزشی در راستای ترویج نشاط  اجتماعی و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در سطح بوستان‌های شهر قزوین برپا می باشد.

گفتنی است؛ در این همایش اقشار مختلف مردم به نرمش صبحگاهی و انجام حرکات ورزشی پرداختند و در پایان به قید قرعه کشی از 10 شرکت کننده در  ورزش صبحگاهی تقدیر شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط