سه‌شنبه ۱۳۹۱/۱۲/۲۲

کاظمي، مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

کاروان نوروزي، لبخند را بر لبان سالمندان قزوين نشاند

در آستانه بهار طبيعت، سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين با راه اندازي کالسکه نوروزي و هفت سين گرداني ميهمان خانه سالمندان ، مراکز بهزيستي ، بيمارستان ها و مدارس شهر قزوين است.

مديرعامل سازمان پارك ها  و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: در آستانه بهار طبيعت، سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين با راه اندازي کالسکه نوروزي و هفت سين گرداني ميهمان خانه سالمندان ، مراکز بهزيستي ، بيمارستان ها و مدارس شهر قزوين است.

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز ؛ سيد مهدي کاظمي گفت: اين کاروان در نظر دارد با حضور در مراکز و تشکل هاي مختلف شادي و نشاط نوروزي را به ارمغان آورد.

مدير عامل سازمان پارک ها افزود: در اين برنامه کالسکه حاجي فيروز و گاري هفت سين نوروزي تزيين شده با گل به صورت کاروان در مراکز مختلف حضور يافته و به اجراي برنامه هاي شاد سنتي و نوروز خواني مي پردازد.  

کاظمي ادامه داد: يکي از اين کالسکه ها ننه سرما را همراه خواهد داشت و ديگري نيز در راستاي نهادينه کردن ازدواج آسان و گسترش ازدواج برنامه ريزي شده است.

وي با بيان اينکه تزيين يک کالسکه با سفره هفت سين از ديگر آيتم هاي اين برنامه است اظهار داشت: يکي از تفاوت هاي ويژه اين کاروان با سال هاي گذشته در اين است که امسال يک عروس و داماد نيز از انجمن کوچولو ها همراه خواهد بود.

 گفتني است اين برنامه با همت و پشتيباني سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين و کارگرداني و بازيگري داوود بهرا اجرا مي شود.

پايان پيام.

 

تصاویر مرتبط