پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۱۳

درافشانی:

دومین جشنواره ملی طنز عبیدزاکانی همزمان با هفته فرهنگی قزوین برگزار می شود

محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، گفت:همزمان با هفته فرهنگی قزوین؛دومین جشنواره ملی طنز عبیدزاکانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ درافشانی دومین جشنواره ملی طنز عبیدزاکانی را فرصتی برای شناسایی توانمندی‌های بالقوه طنزپردازان در سطح کشور به ویژه استان قزوین دانست.

وی اظهار کرد:ارتقای جایگاه شعر طنز و شناسایی نیروهای مستعد در عرصه طنز را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

درافشانی افزود:موضوعات دومین جشنواره ملی طنز عبیدزاکانی شامل «حقوق شهروندی»،«آداب و رسوم»،«همزیستی مسالمت آمیز»،«بهداشت و نظافت عمومی و شهری»،«تاریخ و ابنیه قزوین» و «بخش آزاد» است.

این مسئول اضافه کرد:شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در قالب و گونه های ادبی مانند شعر «کلاسیک،نو و آزاد» و نثر «داستان کوتاه و مینیمال طنز» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد:هر شرکت کننده مجاز به ارسال پنج اثر در هر بخش می باشد و علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق ایمیل obeyd.fest@gmail.com  به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و شرکت کنندگان باید نام خود را در موضوع ایمیل و مشخصات کامل خود را در متن ایمیل درج کند.

درافشانی با بیان این مطلب که جوایز ارزنده ای برای برگزیدگان جشنواره ملی طنز عبیدزاکانی پیش بینی شده است،گفت:جوایز نفر اول هر بخش یک میلیون و پانصد هزار تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره،نفر دوم هر بخش یک میلیون تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره و نفر سوم هر بخش 800 هزار تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره و نفرات قابل تقدیر 400 هزار تومان می باشد.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین افزود:حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامی است،همچنین دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار برگزیده به نحوی که صلاح می داند به صورت کتاب،مجله و ... استفاده نماید.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین افزود:آخرین مهلت ارسال آثار 15 مرداد سالجاری و مراسم اختتامیه جشنواره نیز چهارم شهریور سالجاری برگزار می باشد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط