چهارشنبه ۱۳۸۹/۱۰/۱۵

زارعي، رييس اداره بازرسي شهرداري:

اداره بازرسي شهرداري به 1993 فقره درخواست شهروندان رسيدگي كرده است

اداره بازرسي و پاسخگويي به شكايات شهرداري قزوين از ابتداي سال جاري به يك هزار و 993 فقره درخواست شهروندان رسيدگي كرده است.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، غلام علي زارعي، رييس اداره بازرسي و پاسخگويي به شكايات شهرداري قزوين با اعلام خبر فوق افزود: در 9 ماه گذشته اين اداره ضمن بررسي و رسيدگي به يك هزار و 993 فقره درخواست شهروندان، 745 مورد پاسخگويي به مراجعات مردمي داشته و به 420 شكايت تلفني رسيدگي كرده است.
زارعي با اشاره به اهميت كنترل و نظارت مستمر بر حسن اجراي امور شهرداري و سازمان هاي وابسته به خصوص دوايري كه در اولويت مستقيم با شهروندان هستند، گفت: بر اين اساس وجود اداره اي كه با بهره گيري از كاركنان كار آموزده و متعهد در جريان امور شهرداري باشند، ضروري است زيرا كليه فعاليت هاي شهرداري را تحت نظارت قرارداده و نقاط ضعف و قوت شهرداري را بررسي و گزارش كند.
وي در ادامه از ثبت يك هزار و440 نامه، شكايت و انتقاد، 187 مورد بازرسي از واحدها، سازمان ها و مناطق شهرداري، 295 بازرسي از عمايات عمراني، خدمات شهري و فضاي سبز خبر داد و اظهار كرد: در همين راستا تاكنون 374 مورد گزارش به شهردار، معاونان و مديران مناطق و سازمان ها ارسال شده و اين اداره در 40 جلسه و كميسيون ملاقات مردمي شوراي اسلامي شركت و 49 مورد ارجاعي ماده 17 به شوراي اسلامي شهر را بررسي وگزارش كرده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط