شنبه ۱۳۹۱/۱۲/۱۲

نصرتي، شهردار قزوين خبر داد؛

پخش تيزر تبليغاتي آثار تاريخي و مذهبي شهر قزوين از شبكه تلويزيوني IFilm

تيزر تبليغاتي 6 اثر شاخص تاريخي و مذهبي شهر قزوين از شبكه تلويزيوني IFilm در حال پخش است.

 

شهردار قزوين گفت: با انعقاد قراردادي با شبكه تلويزيوني IFilm، تيزر تبليغاتي 6 اثر شاخص تاريخي و مذهبي شهر قزوين از از اول اسفندماه سال جاري اين تيزرها روزانه به تعداد 15 بار در كنداكتور پخش اين شبكه قرار گرفته و تا پايان 15 فروردين ماه اين تيزرها پخش خواهد شد.  
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي با بيان اينكه اين قرارداد با هدف معرفي هر چه بهتر و بيشتر شهر قزوين و جذب گردشگر در آستانه سال نو منعقد شده است، گفت: در آستانه سال نو و به منظور شناساندن اماكن مذهبي و تاريخي شاخص شهر قزوين به هموطنان داخل و خارج از ايران و تبليغ اين آثار و قابليت ها در ساير كشورها، شهرداري قزوين با انعقاد قراردادي با شبكه تلويزيوني IFilm  اقدام به ساخت 6تيزر تبليغاتي از امام زاده حسين(ع)، چهارانبياء، سعدالسلطنه، خيابان شهدا(سپه)، حمام قجر، كاخ موزه و چهلستون كرده است.
نصرتي اضافه كرد: از اول اسفندماه سال جاري اين تيزرها روزانه به تعداد 15 بار در كنداكتور پخش اين شبكه قرار گرفته و تا پايان 15 فروردين ماه اين تيزرها پخش خواهد شد.
شهردار قزوين اظهار اميدواري كرد: كارهايي از اين دست موجب رشد و رونق گردشگري و بازديد مسافرين نوروزي از شهر تاريخي و مذهبي قزوين شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط