شنبه ۱۳۹۸/۰۳/۱۱

مردانی:

مشکلات پسماند روزبازارهای منطقه سه قزوین بررسی شد

مهدی مردانی، معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری قزوین، از بررسی مشکلات و مدیریت پسماند روزبازارهای منطقه سه قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ مردانی در جلسه ساماندهی روزبازارهای منطقه سه قزوین گفت: جمع‌آوری پسماندهای دست‌فروشان قسمت میوه و تره‌بار از مشکلات مهم در روزبازارها هست که باید تصمیمات لازم اتخاذ شود.

این مسئول با بیان اینکه زباله زیادی از سوی دست‌فروشان قسمت میوه و تره‌بار بعد از پایان کار انباشته می‌شود، گفت: در پایان فعالیت روزبازارها کارگران زیادی در شب برای جمع آوری زباله‌ها مستقر می‌شوند و این موضوع هزینه‌بر است.

مردانی بیان کرد: باید در این زمینه فرهنگ‌سازی مناسبی صورت گیرد تا زباله‌های کمتری در روزبازارها  به ویژه در قسمت میوه و تره‌بار تولید شود و دست فروشان همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: برای کاهش و نظم دهی زباله ها قرار شده در مرحله اول کیسه‌های زباله به دستفروشان تحویل داده شود.

وی همچنین به ساماندهی دست‌فروشان روزبازارها با ارائه کارت شناسایی اشاره و بیان کرد: ارائه کارت شناسایی به دست فروشان روزبازارها باعث می‌شود که  نظارت بیشتری برای حل معضلات، بی‌نظمی‌ها و تخلفات احتمالی صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه؛ معاون بهره‌برداری و اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین، رئیس ایستگاه خدمات شهری شماره 5 و 6 پسماند، معاون اجرایی سازمان پسماند شهرداری قزوین، روسای نواحی مهدیه و مینودر و معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری قزوین حضور داشتند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط