شنبه ۱۳۹۱/۱۲/۰۵

صالحي، مسئول طرح کارت پارک سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

طرح کارت پارک در خيابان‌هاي نادري و فلسطين اجرايي شد

طرح کارت پارک از ابتداي اسفندماه سال جاري در خيابان‌هاي نادري و فلسطين شهر قزوين اجرا شد.

 

مسوول طرح کارت پارک سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: طرح كارت پارك در خيابان فلسطين (حدفاصل تقاطع غير هم سطح عمران تا چهار راه پادگان) و خيابان نادري (حدفاصل تقاطع غير همسطح نادري تا دروازه درب کوشک)  اجرايي شده است.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، سپيده صالحي افزود: براساس مصوبه شوراي اسلامي شهر قزوين و موافقت هيات مديره سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين استفاده از قبوض کاغذي و کارت الکترونيکي به صورت همزمان در اين خيابان ها انجام مي شود.
اين مسوول با اشاره به هزينه توقف اظهار كرد: هزينه توقف با کارت پارک در خيابان هاي نادري و فلسطين در نيم ساعت اول پارک رايگان مي باشد.
مسوول طرح کارت پارک سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين افزود: براي زمان هاي توقف بيشتر در صورت استفاده از کارت پارک مکانيزه به ازاي هر نيم ساعت 200تومان و در صورت استفاده از قبض کاغذي به ازاي هر يک ساعت 400تومان توسط پارکبان هاي مستقر در اين خيابان ها دريافت مي شود.
صالحي با اشاره به تعداد فضاي پارک در نظر گرفته شده در اين دو خيابان خاطرنشان کرد: تعداد 120 فضاي پارک براي خيابان نادري و 250فضاي پارک براي خيابان فلسطين در نظر گرفته شده است.
وي به اهداف اجراي طرح کارت پارک در خيابان هاي نادري و فلسطين اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلاتي که در بدنه معبر و پارک حاشيه اي وجود داشت و همچنين تقاضاي پليس در راستاي تقسيم عادلانه فضاي پارک بين عموم شهروندان، کاهش بار ترافيکي معبر و ترغيب رانندگان به استفاده از وسايل نقليه عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اقدام به اجراي طرح کارت پارک در اين محدوده از شهر کرده است
اين مسوول در پايان افزود: تعرفه کارت پارک معابر سطح شهر مربوط به مصوبه سال 91 شوراي اسلامي شهر مي‌‍باشد که نظر به افزايش هزينه هاي جاري (تهيه و نصب علايم افقي و عمودي و تهيه قبوض کاغذي و کارتهاي الکترونيکي)در آمد حاصله جوابگوي هزينه ها نمي باشد در اين خصوص لايحه پيشنهادي با افزايش50درصد تهيه شده و پس از تصويب در هيات مديره سازمان و شوراي اسلامي شهر به اطلاع شهروندان خواهد رسيد.
 پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط