شنبه ۱۳۹۱/۱۲/۰۵

همداني، معاون شهردار قزوين:

اصلاح هندسي تقاطع بلوار شهيد بهشتي- آزادگان تا پايان سال به اتمام مي رسد

عمليات اصلاح هندسي تقاطع بلوار شهيد بهشتي- بلوار آزادگان (غياث آباد) در صورت پرداخت مطالبات پيمانکاران و مساعد بودن شرايط جوي، تا پايان سال به اتمام مي رسد.

 

سيد مهدي يدي همداني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: اجراي اين طرح با هدف ايجاد ارتباط ميان تقاطع غير همسطح سرداران و بلوار آزادگان آغاز شد که به دليل مساعد نبودن شرايط جوي و نيز وجود مسائل مالي در پرداخت مطالبات پيمانکاران، اجراي آن به کندي پيش رفت.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين افزود: طرح اتصال تقاطع غير همسطح سرداران به بلوار آزادگان، در مرحله طراحي مورد بررسي قرار گرفت ولي به دليل وجود دکل هاي فشار قوي در بلوار شهيد بهشتي و ساير تأسيسات، کم عرض بودن پوسته معبر و نيز هزينه هاي بالاي تملک براي اجراي آن، مقرر شد اجراي اصلاح هندسي اين مسير پس از احداث تقاطع غير همسطح سرداران صورت گيرد.
همداني با اشاره به اين مطلب که يک پل تمام مشکلات ترافيکي شهر را حل نمي کند، گفت: اين پل ها در سطح شهر به تدريج در حال ساخت هستند و با احداث همه تقاطع هاي غير همطسح، به تدريج مشکلات ترافيکي كاهش مي يابد.
وي با تأکيد بر اين مطلب که نصب پل عابر پياده در سطح شهر نيز در دستور کار شهرداري قرار گرفته است، عنوان کرد: با تأکيد شهردار بر اتمام عمليات اجرايي اين پروژه تا پايان سال، فونداسيون اين طرح اجرا شده که اميدواريم با پرداخت به موقع مالي به پيمانکاران، تا پايان سال جاري به اتمام برسد.
اين مقام مسوول در پايان خاطر نشان کرد: تداوم اجراي پروژه هاي شهرداري نيازمند ثبات مديريتي، وجود منابع مالي و درآمد هاي پايدار است که در صورت بروز مشکل براي هرکدام از اين موارد و نيز همکاري نكردن دستگاه هاي مرتبط، مديريت شهري نمي تواند خدمات مطلوب خود را به شهروندان ارائه دهد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط