دوشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۶

انعقاد تفاهم نامه رفاهی بین سازمان تاکسیرانی و درمانگاه شبانه روزی قائم

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از انعقاد تفاهم نامه رفاهی میان این سازمان با درمانگاه شبانه روزی قائم با تخفیفات ویژه برای تاکسیرانان و وانت داران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: به منظور رفاه حال تاکسیرانان و وانت داران، تفاهم نامه رفاهی بین سازمان تاکسیرانی و درمانگاه شبانه روزی قائم منعقد شد که بر اساس آن، شاغلین در این صنف، با ارائه کارت یا دفترچه مجوز دارای تاریخ اعتبار، از 25 درصد تخفیف ویژه این درمانگاه در استفاده از خدمات این درمانگاه، بهره مند می شوند.

عرشیان اضافه کرد: علاوه بر تاکسیرانان و وانت داران، کارکنان سازمان تاکسیرانی نیز با ارائه کارت امور رفاهی می توانند از خدمات و تخفیفات این درمانگاه استفاده کنند.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، مراجعین به درمانگاه شبانه روزی قائم می توانند از پارکینگ رایگان این درمانگاه واقع در خیابان فردوسی، ساختمان آبادگران استفاده نموده و قبض پارکینگ را پس از تایید درمانگاه به متصدی پارکینگ تحویل دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه افزود: برای بهره مندی از تخفیفات و پارکینگ رایگان، نیازی به صدور معرفی نامه از سازمان نیست و تاکسیرانان و وانت داران می توانند با ارائه کارت یا دفترچه مجوز دارای اعتبار، به درمانگاه قائم در میدان آزادی (سبزه میدان) مراجعه کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط