شنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۴

بهرامی :

دانشجويان از کارخانه آسفالت شهرداري قزوين بازديد کردند

سليمان بهرامي، مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين، گفت: دانشجويان کارشناسي و کارداني عمران دانشگاه رجاء براي اولین بار از کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداري قزوين در کیلومتر 20 جاده بوئین زهرا بازديد به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي گفت: در اين بازديد دانشجويان از نزديک با نحوه عملکرد و بازدهي دستگاه‌ها در کارخانه آسفالت و فضاي کارگاهي موجود، آشنا شدند.

وي افزود: در اين برنامه بازديد دانشجويان از دستگاه‌هاي توليد آسفالت، اتاق کنترل، سيستم سنگ شکن و مرکز کنترل کيفي QC استخر قير و تمامي واحدهاي کارخانه بازديد کردند و از نزديک با طرز تهيه توليد بيس، ساب بيس، نحوه پخت آسفالت، انواع آسفالت، کنترل بارگيري و شرايط فني موجود آشنا شدند.

بهرامي در ادامه تصريح کرد: اگر علم و صنعت درکنار هم قرار گيرند، يقينا بهبود کيفيت و نوآوري هم صورت مي گيرد و افراد متخصص مي‌توانند وارد چرخه بازار شوند و در نتيجه جامعه از سطح کيفيت بالاتر خدمات برخوردار می شود.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اين سازمان در راستاي توسعه و عمراني  شهري آمادگي هر گونه همکاري را با سازمان هاي ديگر را خواهد داشت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط