پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۲

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سازمان آرامستان‌های قزوین

مصادف با ولادت امام حسین (ع) و– روز پاسدار،– پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، با حضور سرهنگ شیخ حسنی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و سرگرد بخشی فرمانده حوزه مقاوت بسیج شهید باهنر شهرداری، در آرامستان بهشت فاطمه(س) افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین؛ حسین عمویی، رئیس این سازمان، در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه روز پاسدار گفت: پشتیبانی و حمایت از برنامه‌های فرهنگی از جمله فعالیت‌های بسیج، ما را بر آن داشت تا تصمیم به راه‌اندازی و تأسیس پایگاه مقاومت بسیج در این سازمان بگیریم.

وی خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را مصداق بارز روحیه بسیجی عنوان کرد و گفت: اکنون در مواجه با سیل، این پاسداران و بسیجی ها هستند که در حال ارایه خدمات بزرگ به هموطنان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نیز در این آیین از افتتاح پایگاه بسیج در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری ابراز خرسندی نمود و تحقق این امر را نتیجه رویکرد مثبت به مسئله بسیج عنوان دانست.

گفتنی است؛ سعید عظیمی صدر به عنوان فرمانده پایگاه بسیج امام حسین(ع) سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین منصوب شد.

دراین آیین سعید عظیمی صدر، به تقارن افتتاح پایگاه بسیج را با اعیاد شعبانیه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری بسترهای لازم برای ترویج فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در قالب بسیح وجود دارد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه گسترده فعالیت بسیج در تمامی عرصه ها، احترام و خوشرویی با ارباب رجوع و ارائه خدمت صادقانه به مردم در چهارچوب قوانین و مقررات را از ویژگی‌های مهم و اساسی یک کارمند بسیجی عنوان کرد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط