پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۲

انعقاد تفاهم نامه رفاهی بین سازمان تاکسیرانی و درمانگاه شبانه روزی سجاد

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از انعقاد تفاهم نامه رفاهی این سازمان با درمانگاه شبانه روزی سجاد با تخفیف ویژه برای تاکسیرانان و وانت داران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان افزود: به منظور رفاه حال تاکسیرانان و وانت داران محترم، تفاهم نامه رفاهی بین سازمان تاکسیرانی و درمانگاه شبانه روزی سجاد منعقد شد که بر اساس آن، رانندگان با ارائه کارت یا دفترچه مجوز دارای تاریخ اعتبار، از 20 درصد تخفیف ویژه این درمانگاه در استفاده از خدمات آزمایشگاه، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، تزریقات و سایر خدمات آن، بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، حق ویزیت عمومی برای تاکسیرانان و وانت داران محترم، با داشتن دفترچه بیمه یا به صورت آزاد، با در نظر گرفتن تخفیف، مبلغ 10 هزار تومان تعیین گردید و رانندگان می توانند با پرداخت این مبلغ، از خدمات با نرخ مناسب بهره مند شوند.

عرشیان اضافه کرد: علاوه بر تاکسیرانان و وانت داران، کارکنان سازمان تاکسیرانی نیز با ارائه کارت امور رفاهی می توانند از خدمات و تخفیفات این درمانگاه استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه افزود: برای بهره مندی از این تخفیفات، نیازی به صدور معرفی نامه از سازمان نیست و طبق تفاهم نامه، تاکسیرانان و وانت داران می توانند با مجوز دارای اعتبار به درمانگاه سجاد در خیابان حیدری مراجعه کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط