شنبه ۱۳۹۷/۱۲/۱۸

عمویی؛

برپایی سفره هفت سین نوروزی در گلزار شهدای قزوین

حسین عمویی، مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین، گفت: جمعی از شهروندان قزوینی آیین تحویل سال نو را با حضور در جوار گلزار شهدا، نخستین دقایق سال جدید را در فضایی آکنده از معنویت می گذرانند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین؛ عمویی با بیان اینکه آیین تحویل سال نو با حضور خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس در جوار گلزار شهدای قزوین برگزار می شود، افزود: سنت حسنه حضور مردم به هنگام تحویل سال در کنار مزار شهدا حرکتی ارزشمند و پسندیده است و امیدواریم شاهد حضور هرچه گسترده تر اقشار مختلف جامعه در سال های آینده نیز باشیم.

عمویی خبرداد: مطابق سنت و برنامه هرساله، سازمان مدیریت آرامستان، سفره هفت سین برپا کرده و هزار و 350 گلدان و تنگ ماهی روی مزار شهدا قرار می دهد و نسبت به مناسب سازی گلزار به لحاظ نظافتی و رنگ آمیزی و ارایه کارت پستال تبریک نوروزی از سوی مجموعه مدیریت شهری به خانواده معزز شهدا اقدام می کند.

وی، نوروز را بهترین فرصت برای دیدار مردم با خانواده شهدا و ایثارگران دانست و از خانواده های شاهد به عنوان عاملان اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه های مختلف یاد کرد.

گفتنی است؛ خانواده شهدای قزوین همه ساله با حضور در جوار مزار عزیزان خود با یاد و خاطره حماسه های افتخارآفرین ایثارگران، سال نو را آغاز می کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط