پنجشنبه ۱۳۸۹/۱۰/۰۹

منتظري، مديرايمني و مهندسي ترافيك معاونت حمل ونقل و ترافيك شهرداري:

معابر جديد در قزوين بازگشايي مي‌شوند

مدير ايمني و مهندسي ترافيک معاونت حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري قزوين از بازگشايي معابر جديد در شهر قزوين خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل‌ونقل و ترافيک قزوين،‌ فرزانه منتظري گفت: با توجه به رشد روز افزون کاربرد وسايل نقليه شخصي در سفرهاي روزانه و نيز افزايش حجم ترافيک عبوري از معابر موجود، احداث معابر جديد يکي ازراه کارهاي ضروري به شمار مي‌رود.
وي اظهار کرد: کمربندي شرق قزوين از جمله اين معابر به شمار مي‌رود که از بلوار جمهوري در جنوبي‌ترين نقطه قزوين آغاز شده و به ميدان قدس منتهي مي‌شود و در ادامه در امتداد بلوار شهيد لشگري از حاشيه‌ي شرقي شهرک ملاصدرا عبور نموده و جنوبي‌ترين نقطه شهر را به بلوار نخبگان و اتوبان تهران-زنجان  متصل مي كند .
مدير ايمني و مهندسي ترافيک معاونت حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري قزوين بيان کرد: بازنگري طراحي معابر مذکور حدفاصل بلوار آيت‌اله خامنه‌اي تا بلوار آيت‌اله ابوترابي توسط مشاورسازمان خدمات طراحي و با نظارت اين معاونت صورت گرفته و اجراي آن با اعتباري بالغ بر 14 ميليارد ريال در دست اقدام مي‌باشد.
منتظري اعلام کرد: طراحي اوليه امتداد کمربندي شرق ملاصدرا حدفاصل بلوار معلم تا خيابان صنايع دستي با توجه به شرايط وضع موجود و محدوديت‌هاي ناشي از عوارض طبيعي در سال جاري توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري قزوين صورت گرفت که پس از بررسي‌هاي لازم توسط شهرداري منطقه سه در سال آينده اجرايي خواهد شد.

 

تصاویر مرتبط