چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۴

جهانگیری خبرداد:

تثبیت نیوجرسی در 11 نقطه از معابر سطح شهر

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته در 11 نقطه از معابر سطح شهر قزوین پروژه تثبیت نیوجرسی اجرا شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری افزود: تغییر در دسترسی های معابر سطح شهر توسط تجهیزات ترافیکی به نام نیوجرسی صورت می گیرد و در صورت دائمی شدن تغییرات دسترسی، جدولگذاری انجام می شود.

وی عنوان کرد: استفاده از نیوجرسی در تغییر دسترسی ها نقش مهمی داشته و روش بسیار مناسبی برای ایجاد دسترسی های موقت به شمار می رود بنابراین در هر یک از معابر و کوچه های شهر که نیاز به محدودیت دسترسی باشد از این تجهیزات ترافیکی استفاده می کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته در 11 نقطه از معابر و کوچه های سطح شهر قزوین تثبیت نیوجرسی انجام شده است.

جهانگیری گفت: این نیوجرسی ها در خیابان میرداماد، بلوار شهید مطهری، خیابان حکم آباد، خیابان توحید، جانبازان، تقاطع مصیب مرادی-ایران، میدان شهید رضایی و خیابان نواب مقابل اداره اماکن تثبیت شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تثبیت این نیوجرسی ها دسترسی در این معابر تغییر یافته و در صورت دائمی شدن تغییرات ایجاد شده در دسترسی ها، نیوجرسی ها برداشته شده و از جداول بتنی استفاده می شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط