سه‌شنبه ۱۳۹۷/۱۱/۰۲

فدائی‌فر:

برقراری عدالت اجتماعی از سیاست های محوری مدیریت شهری است

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین، از راه‌اندازی 2 خانه فرهنگ در این منطقه در ایام دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدائی‌فر با بیان اینکه 2 ساختمان خانه فرهنگ توسط این منطقه جهت بهره‌برداری شهروندان این منطقه تجهیز و مناسب‌سازی شده است، افزود: یک خانه فرهنگ در محله نواب و یک خانه فرهنگ در محله 17 هکتاری عارف تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه این ساختمان جهت توسعه فرهنگسراهای این منطقه اجاره و تجهیز شده است، گفت:این مراکز به منظور بهره‌برداری و ارائه خدمات به شهروندان، به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین تحویل داده شده است.

این مقام مسوول تاکید کرد: تاسیس خانه فرهنگ در محلات و نواحی کم‌برخوردار از مهمترین اقدامات این مجموعه است.

وی تصریح کرد: با توسعه مراکز فرهنگی بخش زیادی از نیازهای فرهنگی محلات این منطقه با وجود مراکز فرهنگی آموزشی مرتفع می‌شود.

این مقام مسوول  ادامه داد: توسعه مناطق کم برخوردار محلات قزوین یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری است و شهرداری با هدف توسعه متوازن شهری درصدد افزایش سطح ارایه خدمات شهری به شهروندان بافت کم‌برخوردار است.

فدائی‌فر بیان کرد: توسعه فضاهای فرهنگی و برقراری عدالت اجتماعی در حوزه دسترسی عموم مردم به مراکز فرهنگی برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان سطح شهر یکی از سیاست های محوری مدیریت شهری است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط