چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۹/۲۸

جهانگیری:

تابلوی راهنمای مسیر در ورودی های شهر قزوین افزایش می یابدتابلوی راهنمای مسیر nv ورودی های شهر قزوین افزایش می یابدتابلوی راهنمای مسیر nv ورودی های شهر قزوین افزایش می یابد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهردای قزوین گفت: 10 تابلوی راهنمای مسیر به متراژ حدود 80 مترمربع تا اواسط دی ماه سال جاری در سطح شهر نصب می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود: وجود تابلوهای راهنمای مسیر در نقاط مختلف شهر در هدایت رانندگان و به تبع آن جلوگیری از افزایش بار ترافیکی معابر نقش کلیدی ایفا می کند.

وی عنوان کرد: در این راستا پروژه نصب تابلوی راهنمای مسیر در ورودی های شهر قزوین و برخی دیگر از نقاط شهر برحسب نیازی که احساس می شد، در دستورکار سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهردای قزوین تصریح کرد:  تاکنون فوندانسیون تابلوی راهنمای مسیر ابتدای خیابان حیدری از سمت بلوار بهشتی، تقاطع دانشگاه امام با بلوار امیرکبیر، سه راهی چگینی - مطهری، بلوار باهنر و دوربرگردان بعد از تقاطع فلسطین اجرا شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در ادامه این پروژ فوندانسیون تابلوهای راهنمای مسیر ورودی شهر قزوین از سمت بوئین زهرا، ضلع شرق میدان خلیج فارس، ضلع شمال میدان تهرانقدیم، ضلع جنوب میدان قدس و ضلع شمال میدان مینودر فوندانسیون اجرای می شود .

وی اظهار کرد:  با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تابلوهای مذکور که 10 عدد و به متراژ حدود 80 مترمربع است در دی ماه سال جاری نصب می شود.

جهانگیری یادآور شد:  با توجه به طراحی، ساخت و نصب هر مترمربع از تابلوهای راهنمای مسیر حدود  2میلیون و 500 هزار تومان هزینه برای سازمان دربردارد از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حفظ و نگهدای این تابلوها کوشا باشند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط