سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۹/۲۷

فدائی‌فر:

نیمی از عملیات عمرانی اولین سرویس بهداشتی مجهز به اتاق کودک و مادر به پایان رسید

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین از پایان نیمی از عملیات عمرانی احداث اولین سرویس بهداشتی مجهز به اتاق کودک و مادر در بوستان یاس واقع در بلوار آزادگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدائی‌فر گفت: احداث اولین سرویس بهداشتی مجهز به اتاق کودک و مادر برای اولین بار در این منطقه اجرایی شده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: احداث این پروژه به منظور رفاه حال عموم مردم به خصوص بانوان و حفظ بهداشت عمومی آنان صورت گرفته است.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به ضرورت احداث سرویس بهداشتی در فضاهای عمومی گفت: در سال‌های اخیر شهرداری قزوین اقدامات شاخصی در زمینه احداث سرویس بهداشتی در فضاهای عمومی کرده و در راستای پاسخ به نیاز شهروندان، نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارد.

وی با بیان اینکه وجود سرویس بهداشتی عمومی در بوستان‌ها جزو مطالبات اولیه شهروندان است، گفت: در راستای احداث سرویس بهداشتی در فضاهای عمومی به برخی از نیازهای شهروندان به خصوص بانوان توجه ویژه ای شده و بر این اساس برای اولین بار احداث این سرویس بهداشتی به اتاق کودک و مادر مجهز شده است.

وی  مساحت این پروژه را 70 مترمربع عنوان کرد و گفت: عملیات عمرانی این پروژه از مهرماه سال جاری آغاز و پیش بینی می شود تا پایان سال به اتمام برسد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط