دوشنبه ۱۳۹۷/۰۹/۲۶

رشوند آوه:

اعضای شورای شهر از پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان بازدید کردند

آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین، گفت: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از روند عملیات اجرایی مسیر سواره ضلع جنوب میدان آزادی به عنوان بخش دوم پروژه بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین؛ رشوند آوه افزود: تا کنون در جلسات مختلفی روند طراحی و اجرای پروژه بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان در حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شده و خوشبختانه همراهی شایسته‌ای از سوی نمایندگان پارلمان محلی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: دقت نظر نمایندگان شهروندان در شورای شهر به پروژه‌های بزرگ مانند طرح بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان و ارائه نظرات آنان که نزدیکی بیشتری با افکار عمومی دارد، سبب پیشبرد و ارتقای کیفی طرح‌ها می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین بیان کرد: همزمان با حضور اعضای شورا در محل اجرای پروژه و دفتر تسهیلگری این پروژه، که به تازگی در محدوده طرح راه‌‌اندازی شده، توضیحاتی در خصوص طرح اجرایی مسیر سواره ضلع جنوبی میدان و فازهای آتی پروژه ارائه و نقطه‌نظرات نمایندگان مردم در شورای شهر دریافت شد.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بر تمرکز بر هویت شهری قزوین به ویژه محدوده دولتخانه صفوی به عنوان یکی از عناصر با ارزش شهری تاکید داشتند؛ موضوعی که از ابتدای این پروژه تا کنون، مد نظر تیم‌های طراحی و اجرا قرار گرفته است.

رشوند آوه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز عملیات کفسازی مسیر سواره ضلع جنوب میدان آزادی گفت: بعد از انجام عملیات تخریب، تسطیح، زیرسازی، آرماتوربندی و بتن‌ریزی، در مساحتی بالغ بر هزار و ۱۶۰ مترمربع اجرای سنگ‌فرش مسیر سواره در دست انجام است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی بخش جنوبی میدان آزادی در دو مرحله انجام می‌شود؛ مرحله اول، عملیات اجرایی مسیر سواره و مرحله دوم، عملیات اجرایی پیاده‌رو و ساماندهی فضای سبز.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا در ساعات عصر و شب، تمهیدات ویژه‌ای در محل کارگاه برای افزایش سرعت عملیات اجرایی و جلوگیری از بروز موانع و محدودیت‌های اجرایی در نظر گرفته شده است تا بتوان این مرحله از پروژه را در زمان پیش‌بینی شده به پایان رساند و وارد بخش‌های بعدی اجرای پروژه شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط